(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MADIMAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MADIMAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hain eller çizdi sinsi pilanı, Büyüttüler nifak denen yılanı, Yutturdular katmerleyip yalanı, Kirletti Sivas`ı kahpe hainler.
İsyanlar, darbeler, ihanet yordu, Sivas`a ağlayan, gayrıya kördü, Kapkara güruhlar her dönem birdi, Kirletti Sivas`ı kahpe hainler.
Madımak olayındaki bariz tahrikler, derin güçlerin derinlerden gelen şeytanca planları ve o planların da harfiyyen uygulanabilmesi adına yetkili ve etkili makamların açık ihmalleri dikkate alınmadan Madımak hadisesi eksik anlaşılır kanaatindeyim.
Şiddetin ve terörün her türlüsüne karşıyım. Aynı zamanda milletimin birliğini, dirliğini ve huzurunu bozmaya yönelik her türlü kahpe niyet ve planların da karşısındayım.
O sinsi planların organizatörleri Madımak`tan kısa bir süre sonra Başbağlar`da camide yatsı namazını kılınırken genç, yaşlı, çocuk çoluk demeden 33 kişiyi yakarak hunharca, zalimce ve haince katlettiler ve basına yansıyan açıklamalarda Sivas`ın rövanşını aldıklarını söylediler.
Kartel medyası, Madımak olayını adeta bir kampanya gibi anma ve suçlama havası içinde ısıtıp ısıtıp gündeme getirirken, Erzincanın Kemaliye İlçesi Başbağlar köyünde 33 masum insanın katledilmesine sessizliğini sürdürüyor.
Sözde aydın, yazar ve kartel medyasının Sivas olaylarında ölenler için her yıl ortalığı ayağa kaldırmakta ve Başbağlar da katledilen masum insanları görmeyerek ikiyüzlü davranmaktadır.
Sivası her yıl abartarak gündeme getiren bazı basın kuruluşları, Başbağlar katliamını niçin görmezden geliyorlar?
Yoksa onlara göre Başbağlar, Türkiyenin bir parçası değil mi? Orada şehit edilenler bu ülkenin vatandaşları değiller mi?
Bir köy haritadan silinmek istendi, 33 masum hunharca şehit edildi ve bu olay aydınlanmadı.
Burada dikkat edilmesi gereken, bizim tarihin belirli dönemlerinde belirli iç savaşlara çekilmek istenmemiz ve birilerinin de bundan statüko, jakoben ve totaliter zihniyetin devamı ve tahkimi adına nemalanmak istemesidir.
Kendi içimizde kendimizle boğuştuğumuz sürece birilerinin de gücüne güç takviyesi yapmış olacağımız gerçeği unutulmamalıdır.
Çorum`da, Maraş`ta 12 Eylül’e hazırlık olarak bu millete yaşatılan Alevî-Sünnî çatışmalarının, yine 12 Eylüle hazırlık olarak kardeşi kardeşe kırdırdıkları Sağ-Sol kavgalarının bir başka sahnesi olan Sivas olayıyla da toplumu yine başka kamplaşma ve savaş meydanına çekmek istediler.
Son yıllara bakarsak laik-anti laik, dinci- dinsiz gibi kavramlar etrafında tetiklenen iç savaş hazırlıkları ve toplumdaki yansımaları, meydana gelen kırılmalar dikkate alındığında görülecek gerçek şu ki; Türkiye` de bir savaş vardı ve buna her defasında yanlış isim koydular.
Türkiye’de yaşanan ve daha da yaşatılmak istenen savaşın asıl adı; TÜRKİYE İÇİN BİR ŞEYLER YAPMAK İSTEYENLERLE, TÜRKİYE İÇİN HİÇ BİR ŞEY YAPTIRMAMAK İSTEYENLERİN SAVAŞIDIR.
HATTA BU HADİSELERİN ÖZÜ; GELİŞME, BÜYÜME VE MÜREFFEH TOPLUMLAR SEVİYESİNE GELEBİLMEK ADINA TEK BİR ÇİVİ DAHİ ÇAKILMASINI İSTEMEYEN İÇ VE DIŞ BİRLİKTELİKLERİN ORGAZNİSEDİR.
Netice itibariyle hangi coğrafya ve hangi çağ olursa olsun haksız yere öldürülen, yakılarak katledilen masum insanların hepsine Rabbimden RAHMET diliyorum.
Tüm katilleri ve katliamlarda ihmali olan, göz göre göre fırsat veren, göz yuman, insanlarımı kamplara ve kategorilere ayırarak, inanç farklılıklarını ve hayat sistemlerini kullanıp istismar ederek düşman kutuplar haline gelmesine yönelik sinsi plan kuranları da LANETLİYORUM.
Gerçekleri görmek, görebilecek yere gelmekle mümkündür. Milletçe akl-ı selime sarılarak, birlik ve beraberlik çizgimizi sağlamlaştıracak hakikatin peşinde olmaktan başka çaremiz yok.
Pusuda sinsi sinsi yatan iç ve dış düşmanlara birlik içinde olduğumuz dönemlerde hiç fırsat vermedik. Bundan sonra da vermeyeceğiz...
otel değil bir gelecek yanıyordu. değerli dost evet gerçekten gelecek yanıdı o güzel insanlara kıyıdılar ama unutlumasınki hepmiz onların yürdüğü yolda canısız ve devam diyoruz aydınlığın meşalesi hep yanak bu vatan bayrak bizim kardeşliık halakımız kimse bozamaz ve bu vahşeti yapan kara vicdanlıları kınıyorum şehitlerimni rahmetle anıyorum sayfanıza 37 canın anısına binlerece kırmmızı karanfil bıurakıyorum kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Böyle bir insanlık olabilir mi?
İnsanlık adına utanılacak bir vahşetti, katliamdı...
Hep kınadım, kınıyorum, kınayacağım da...
Duyarlı yüreğe
Selam ve saygı ile