(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EHL-İ KÛBÛRLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EHL-İ KÛBÛRLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Temiz ahlak isterim... Ettiğim duaların temeli bu bilirim... Nice insan gördüm dilinde dua , içinde kibir ,fesat vs... Halbuki dilinde zehir olur cümleler, canı acır hecelerin...
Allahım sabahın nuruna erişmeyi, kavuşmayı nasip etsin bana... Çekilen acılar, çıkmaz sokaklı sandığımız sancılı arayışlar sonunda, göğsümüz deniz kokusu çeksin içine... Cennet kokulu denizlerin manzaraları için katlanılmaz mı cefaya? Ah hasret yaradana... Hasret toprağa... Ve ölüme alışmak ,bir vakit ansızın... Sorgulayarak bulmak inancını; kendi doğurduğun çocuk gibi, ne güzel, ne kıymetli, sen gibi özel, derin,anlamlı ve samimi...
Hiç birimiz yaşarken öleceğmizi düşünmğyor mezar taşlarına baktığımızda ya da sevdiklerimizi mezarlıklarda ziyaret ettiğimizde ölüm aklımız geliyor.
Eğer her yaşamın sonunda ölüm olduğunu düşünmüş olsaydık acaba dünyayı bu kadar kirletmiş, insanlar bu kadar mal mülk için birbirlerini yok eder, var olan her şeyi bitirlermiydi dersiniz.
Uzun bir süre gelemeiştim ve geldiğimde gerçek anlamda çok özüe yazılmış ve güne düşmüş bir şiir okumanın mutluluğunu yaşattınız.
Bir gün ölümü tadacağımız bile bile ne de gaflet içinde yaşıyoruz. Yüce Rabbim,İman ile göçmemizi bütün kullarına nasip etsin.Amin. Şiiri ve Seçkiyi can-ı gönülden kutlarım. Yüreğinize selam ve sevgiler Hocam.
Dün onlar da bizim gibi faniydi, Ölüm ne ki, gelmeyecek kâniydi. Melek-ül mevt gelişiyle âniydi, Bu dünyâda zevk sefâhat misâli.
irşat'a yazıyordu, kulağına ölüm var ölüm denilen kuzu yemeden içmeden kesilmiş, sararıp solmuş... Hz Ömer her gün kendisine ölümü hatırlatması için bir sahabeyi görevlendirmişti...
ölümü hatırlayan yürek : hiç kalp kırar mı? başkasının hakkına tecavüz eder mi? hırsızlık, yalan v.s. olur mu?
"Yunus der ki, gör takdirin işleri, Dökülmüştür kirpikleri, kaşları, Başları ucunda hece taşları, Ne söylerler, ne bir haber verirler." "Hani mülke benim diyen, köşk ü saray beğenmeyen, Şimdi bir evde yatarlar, taşlar olmuş üstünleri.
Hani o şirin sözlüler, hani o güneş yüzlüler, Şöyle kayıp olmuş bunlar, hiç belirmez nişanları."
Terennüm tarafından 6/30/2009 5:49:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dün onlar da bizim gibi faniydi, Ölüm ne ki, gelmeyecek kâniydi. Melek-ül mevt gelişiyle âniydi, Bu dünyâda zevk sefâhat misâli. Yüreğğine sağlık dost şair.Kutladım selamla
sevgili hocam sizin şiirleriniz bilgi birikimi işi biraz ehh yetenek te en alasından dolayısıyla sizi okumak artık farz oluyor bizlere... şimdi bu şiiri okuyunca Hayyam'ın çok sevdiğim bir dörtlüğü geldi aklıma
Varlığın sırları saklı, benden; Bir düğüm ki ne sen çözebilirsin, ne ben. Bizimki perde arkasında dedi-kodu: Bir indi mi perde, ne sen kalırsın, ne ben.
ah şairim ah ölüm korkumuzdan daha kolaydır ama korkular savurur bizi ondandır her halde kibrimizin şiir çok güzeldi dillere bıraktı ölüm tadı herkes kendine düşeni almalı ..........saygılar tebrikler
Zalimin zulmüne bel bağlayıp da, Hak yerine kula el bağlayıp da. Dilek ağacına tel bağlayıp da, Bekâya gidişi zûlmet misâli. =========================
Ağaça çaput bağlarlar, Sonra karşısına geçip ağlarlar Dindar geçinip ağaçtan medet umarlar, Cahillik değilmidir bu kardeşim. İslamın parlak ve aydınlatıcı güneşinden faydalanmasına bilemeyenler bunlar Tebrikler
bir gün ölüm gelecek bana da yapayalnız tek başına toprakta kabirde çekilirken hesaba korkmam Allah'ım... ancak sen yanımda olunca. ....tebrikler, beğeniyle okudum, kaleminiz bu gücü yüreğinizden almış..sevgiler
Temiz ahlak isterim...
Ettiğim duaların temeli bu bilirim...
Nice insan gördüm dilinde dua , içinde kibir ,fesat vs... Halbuki dilinde zehir olur cümleler, canı acır hecelerin...
Allahım sabahın nuruna erişmeyi, kavuşmayı nasip etsin bana...
Çekilen acılar, çıkmaz sokaklı sandığımız sancılı arayışlar sonunda, göğsümüz deniz kokusu çeksin içine...
Cennet kokulu denizlerin manzaraları için katlanılmaz mı cefaya?
Ah hasret yaradana... Hasret toprağa... Ve ölüme alışmak ,bir vakit ansızın...
Sorgulayarak bulmak inancını; kendi doğurduğun çocuk gibi, ne güzel, ne kıymetli, sen gibi özel, derin,anlamlı ve samimi...
Allah'ım duysun sesimi...
Yüreğinize sağlık ...
Hep sevgimle...