bu aidiyet dışındakiler kendi topraklarında oldular birer mülteci. ....
kandırdı tilki kargayı ________ki yemin etsede karga ________bir daha faka basmayacağına ________kandı gene tilkinin riyakârlığına__ taa midesinden çekti aldı aş’ı kazanmak istiyorsan eğer kavgayı ter akıtmak gerek,bir olup değil gözyaşı.
kitaplarında yazılmıyor insaniyet dikkat et..! onlar ki daim revaçtalar kökten mürteci.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİKKAT ET..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİKKAT ET..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şekilcilikten vazgeçemediğimiz sürece hep aynı kurkuları yaşayacağız hepimiz. Önce şekilcilikten vazgeçmeyi bilmemiz gerek ardından eğitim ve sonrasında da aydınlık bir dünya kendilğinden gelecektir zaten.
Bilinmesi gerekenleri öğrenmek / öğretmek zorundayız hepimiz. Kendi gölgemizden korkmamayı öğrendiğimizde üstümüze gelen ne boncuklardan, ne kalemlerden, ne kıllardan korkmayacağız hiç birimiz. Yeter ki istismarcıları kendi karanlıklarında boğmayı başarabilelim millet olarak her birimiz.
Muhteşmdi şiirniz. Her bir dize kendi içinde sorgulatıyor okuyucuyu ve korkmanın yalnız kendi hayatına değil yaşadığı çevreye bile ne kadar büyük zarar verdiğini en güzel şekilde anlatıyor bize.
Uzun bir aradan sonra tekrar aranızda olmak ve bu kadar özel ve anlamlı dizeleri okumak çok güzeldi.
Harika dizelerdi efendim hele fotoğrafta ki karikatüre bittim bir yanda abaküs diğer yanda uzatılan tesbih hangisinde karar kılsın ki çocuk, ne bir eksik, ne bir fazla çok farkedermiki onun için ama bazen eder efendim çocuk ruhuyla çok şeyler fark/eder... Doğru yolu göstermek lazım. Mısralarınızın fotoğrafa yansıması muhteşemdi saygıyla.
Serap Sönmez tarafından 6/30/2009 4:06:44 AM zamanında düzenlenmiştir.
Abaküs, tesbih ,fasulye.Taneleri süslü olduğu müddetçe sadece matematikteki temel sayılar sayılır.Sayma sayıları öğrenilir.Hesap öğrenilir.Çünkü gösterişi simgeler.Benim temel öğretileri okurken okulda abaküsüm de yoktu, tesbihim de yoktu.Fasulyeyi de yemeklerde kullanıyorduk.Çubuklarla sayıyorduk.Kalem benzeri Çubuklarla.Hatta onları belli adetlerde bir araya getirip bağlayarak desteleri öğrendik.Düzineleri öğrendik.Tüm ön yargılardan uzak öğretimimizi bitirdik.Hiç bir şey yamulmadı dimağlarımızda.Bazı temel taşlar beynimizde yer ettikten sonra tesbihi de tanıdık.Korkulacak bir şey olmadığını öğrendik.İnsan hayatında abaküsün olduğu kadarıyla tesbihin de yeri var tabiki.Ama cahilcesine değil.Dünyayı katıp karıştırmak için gösterişine değil.Sadece ve sadece şükür için Yüce Yaratan'ı Zikir etmek için.Orada da tesbih olması şart değil tabiki.Tesbih bir şekilden ibarettir.Altı üstü bir boncuklar dizini işte.Diğer sayma maddelerinin aynı işte.Korkmamak gerek. :) haç şeklindeki oyuncaklardan , kilise şeklindeki maketlerden de aynı ölçüde çekinmek lazım.Saygılar Usta kalem.
şairim... sorularınızın cevaplarnıı kendiniz belirtmişsiniz yazınızda. ...hem sormuşsunuz,hem cevaplandırmışsınız. .... korkumuz yok ...şekillerden çekinceler...o şekile yaşadıklarını beyan eden zihniyetin,tersine o şekli de istismar ederek....kendi çıkarlarını gözetmeleri. ve bunu yaparken..memleketi uçuruma sürüklemeleri. ... selamlar
sistem her daim kendi düşmanını yaratır , sadece rolleri değiştirir o kadar , zira yaşaması için bu vazgeçilmezidir aslında baktığımız ve aklımıza sokulan her şey bir enjekteden başka bir şey değil , bunlar ipteki cambazı seyrettirir , ama dahada kötüsü bizde seyrederiz , irdelenmesi gereken konular bunlar , var ol dostum eksik olma
kitaplarında yazılmıyor insaniyet dikkat et..! onlar ki daim revaçtalar kökten mürteci.
.....................Şiir tümüyle çok güzeldi--5 Ancak mürteci kim? bunu anlamak için lazimdır AYDIN (yanlış anlaşılmasın...Aydın doğan tayfaları değil)... Kutlarım ,Selamlarım Şair
gülümsetti biraz
bolca da düşündürdü
bu şair iyi şair
ve hiç susmasın...