(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beyaz Koşu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Beyaz Koşu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harikasınız ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrikler saygı değer kıymetli hocam çok güzel bir şiir canı gönülden kutlarım sizi iyi akşamlar diler Ankara'dan sonsuz saygılar sunarım...
nefes alıp verirken canımızı içimizdne çeken bir şeyler vardır hani ölümlere eş tutarız eş bilriiz öyle anlar vardır ki ha yaşamış ha ölmüşüz ayırımında srgularız hiç bilmediğimiz ölüme özlem için güvencemiz ne ise
bende çok talip olurumda kimin karşısına neyle çıkacağımızı düşünmeden
hazırlıksız almasın mevla diyelim iman ile...
şiirin haddini aştığı için yorum mahcup ve özür diliyor efendim affınıza talip :)
şair bir gerçeğe dokunmuş/bulmuş...gibi ve gerçek aydınlatmış da gözlerini anlamın yanında esas sandığımız oyuncuklara bakıp ah vah ediyor... hayat oynuyoruz işte başımızın üstünde melekler ağlarken...
Her şey sevgi ve aşkla anlam kazanır. Ne tür bir aşk olursa olsun. Ölüm bile aşkla güzel. ''Ölüm şiirdir'' çalışmamı hatırlattı, felsefi vurguları. Kutlarım, selamlarımla.
havale etmek.... aşk'a ve kavgaya adamak gibi... ölüm ne de çok şeyin tılsımlı anahtarı değilmi? ''aşk ve ölüm,bana yeniden yeniden yorumlanladı'' der şair... sanırım bir ilave olmuş. tebriğimdir.
ne sen ölebilirsin ne ben... beni gezdiren; bir ah sebebi... bir ah alıp elini tutar hayatta seni.. bana görünür elin, belli belirsiz. ne sen ölürsün ne ben.
Sevgiden, aşktan ölmek. Duygunun yoğunluğunu ve derinliğini bu kadar anlamlı dile getirmek zordur aslında. Yine farklı dile getiriş, farklı dizeler. Selam ve saygı ile.
Ayrılık kapıya dayandığında, gerçek seven, oynamadan kendi olan, yani ölümüne seven, yalnız kalıp, zaten kaç kere ölüyor değil mi?Yasak olsa da, olmasa da defalarca ölüyoruz, hakedişleri yaşayamadığımızda.Belki daha güzel günler gelir şu anlamsızlıklarla dolu mana diyarında ve bir kez olsa da ağlayanlar güler.
Aslında aşkı da, ayrılığı da hayatın kurallarına göre oynadık, hayat çek elini bizden, bırak bizi bize de asıl aşkı yaşayalım demek istemiştim. İlk böyle geldi aklıma. Toplumsal açıdan bedel ödemiştik. Sonrası gelmedi. Açıldı ara hayatla aramızda. Ne bileyim bunun gibi birşeyler yazacaktım. Sonunda bu oldu. :) Sevgilerimle dost.