(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇİĞİLLİ'DE ÇAKIR EMMİ VARIDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇİĞİLLİ'DE ÇAKIR EMMİ VARIDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Arada bi cigaramı yakardım, Kestirmeden dam ardından çıkardım. Dayazama her gidişte bakardım, Minderinde çakır emmi varıdı.
Yine sol yanımı kanattın Hoca…Yaralarım debreşti… İnan ki ağlaya ağlaya okudum şiirini. Kendisine doyamadığım…. Yokluğunu yıllarca çektiğim… ve daha dün ölmüş gibi acısını hissettiğim babamı şiirleştirmen acı ile gurur arasında bir şey verdi bana. İnan ki adını koyamadım. Ne üzüntü.. Ne sevinç… ama yaram beter kanadı.....
İyilik timsali… Dürüstlük abidesi… Küçüğün büyüğün halini bilen…. Hatır kırmaz …. Gençlerin ( ve benimde) agabeyi Çakır Emmi’yi… Babam Çakır’ı dile getirmen.. Hatta ve hatta benim diyemediklerimi, aradan 29 yıl geçtikten sonra, senin şiirinde okumam sana minnet duymamamın tek nedeni olabilir….
Öncelikle fon resmine bayıldım. Sonra kişiselleşen şiirinize. Tasvir edilen Çakır emmi etrafında yöresel şive ile dönüp dolaşarak gergefine nakışlanan şiiriniz mükemmel olmuş. Yüreğiniz susmasın. Saygılarımla....
Gemişini yâd edip de al haber, Vefayı bil kalma sakın bi-haber....Sayfanızda bu gecenin güzelliğinde ahd-ı vefa ve yaşatılan şivenin özüile özel şiirinizi ve sizi kutluyorum....saygılarımla...
Hepsi göçüp gitti bâki yurduna,
Hatıralar dile gelir ardına.
Kardelen’in geçmiş ile derdi ne,
Yâd edip de anlayanlar varıdı.
Kardelenin derdi yaşam ve vefa daha ne olsun..
Emekti yürekti dizeler..
Kutlarım selamlar.