(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Konuşuyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Konuşuyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne yazın bellidir, ne de bu kışın Sıcağında senin, buz gibi soğuk Yüzüme yalancı, nankör bakışın Ey benim ömrümü, sürdüren soluk. çok güzel bir paylaşım tşk yüreğinize sağlık..saygılar...
Şiir de yorum da muhteşem.Allah soluklarımızı emirlerini yürütürken alıp vermemizi nasip etsin inşallah.Kaleminiz- kelamınız bol olsun.Kandiliniz mübarek olsun.
Gündüzüm gecemdir, kara benimdir İsyankâr yaşarım, yara benimdir Sırlı yolculukta, sıra benimdir Ey benim ömrümü, sürdüren soluk.
============================= Gündüzün içinde geceyi yaşarken, Bir gece karanlığında şu dağı aşarken, Kaderin acı yollarında durmaz koşarken Ey benim ömrümü sürdüren Soluk ...
Allah diye çıksın gönülden sesin Bilesin kıymetin her bir nefesin Tükenmesin asla şiir hevesin Şahin Cahit Yanık taze soluktur
Tertemiz kalbi var hakka aşıktır Şu benim gönlümde sönmez ışıktır Hayatımı sorsan hep dolaşıktır Şahin Cahit Yanık taze soluktur
Ömer Tombul sever böyle kulları Mevla'm açık etsin sana yolları Dualar ederim açtım elleri Şahin Cahit Yanık taze soluktur
Genç kardeşim ben yaşlı soluk sense taze soluksun. Allah her bir soluk alış verişinde bir derdini silsin, bir o kadar da ilim versin. selamlar. Hep taze soluk olarak kalman dileğiyle selamlar. güzel konu işlemişsin yüreğine sağlık.
ÖMER TOMBUL tarafından 6/25/2009 3:09:59 AM zamanında düzenlenmiştir.
Genç şair anlam ve içerik bakımından güzel bir şiir felsefi ve tasavvufi bir düşünce şiirde hakimiyet kurmuş o soluk sayılıdır.Bir tek kalasıya kadar insan yaşar bu da yüce yaratanın adaletidir kuluna borçlu kalmaz, bizde ona borçlu kalmayalım ve kulluk vazifemizi eda edelim güzel şiirinizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
kardeşimi yürekten kutluyorum.
selam ve dua ile