(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyüdükçe şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyüdükçe şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne çok şiirsin kutbo bi kendi yazıklarıma bakıyorum bi seninkilere vallhi imreniyorum bir kalem bu kadar duru, bu kadar öz ve bu kadar etkili nasıl ifade edebilir söylemek istediği her şeyi...
ahhh zaman diyor insan büyüdükçe ne çok dert ekliyor sineye ve ne çok masumiyet eksiltiyor hücrelerimizden ve hepimiz bir hazan vakti, bir güvertenin uç kısmından seyre dalıyoruz puslu bir şafakla uğurladığımız mazimize...
inan bayıldım söylenecek çok şey var söylenecek hiç bir şey yok
sükut ikrardan gelsin sevgilerimle
aysegulguncan tarafından 6/24/2009 6:02:22 AM zamanında düzenlenmiştir.
Kısa ama oldukça anlamlı bir şiir..Yasaklar delinmek içindir, ama ya yalnızlık...Yasaklarda kalsaydık keşke,çözümler üretebilirdik belki,ama yalnızlıkların çözümü yok maalesef...Cehennem kadar yakıcı ,yıkıcı ve tarifsiz yalnızlık...Alıp götürdünüz bizi kendi cehennemlerimiz olan yalnızlıklarımıza... Tebrikler..ESRA DEREL
Yasakların cennetindeki çocuk,yalnızlığın cehennemimnde yanıp kül olduysa kurtulmuştur ama yaşıyorsa yalnızlığın cehennemi o kadar yalnızdır ki,kimse yanına yaklaşamaz.Bulsak bile çekip alamayız onu.