(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SON KONÇERTO şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SON KONÇERTO şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şarap ekşisi gençliğin sarhoşluğuna kanarak yakamozsuz anılar toplayıp güneşini getirmeyi unuttuğumuz kentin büyülü resitalinde gezinirken her nota ruhumdaki bir parmak izine dokunuyor iki kişilik ve galibi meçhul oyundan hatıra...__________________________acıtan gerçek...ne yazık ki tastamam, ne yazık ki
doğru...sevda araenalarının kör gladyatör dövüşlerinde, ya tesadüfen ölüyor, ya tesadüfen yaşanıyor sevdalar...
çok güzeldi çığılım... sevgiyle...aşk daim olsun...cg
Çok uzaklardan bir gitar tınısı çalınır kulağına.Gözlerini kapayıp,o şarkıda can bulacağını sanırsın. Ama kirpiklerin buluşmadan şarkı değişir.Başka bir gezegenden gelmişcesine uzaktır notalar sana. Tıpkı hayat gibi. Tıpkı aşk gibi...
yaşadığımız hayatta her şey biraz oyun biraz yalan... öyle olmasa hep yaarım hep noksan kalırmıydı gelip gidenlereç bakarızda yaşananlar biraz oyun.aşkçta bunlardan biiri... güzeldi Çığıl... yürreğine sağlık
son pişmanlığın gözlere düşeceğini bildiği halde birbirinden nefret bile edemeyecek mesafede iki kalpten biri son yolculuğuna uğurlanıyor son bir mi sesinde... valla konçerto demişsin ama bu nakarat olur ve vurur beni..sanki bir sesi var ve ben söylüyoruuum ikiii kalpten biriiiiiiiiii..... varolasın.
Haklısınız. Yeni başlıyor hayat ama asıl önemlisi sonuna kadar iyi yaşamak...Umarım iyi çizgilerle ve şansla gelmiştir dünyaya Yalın Bebek... Sevgimle...