Sevdiğim olsan da sen anlatamam sevdâmı, Plâtonik bir aşkla candan seven beni bil. Duydum ki unutmuşsun sana olan nidâmı, Ateş olup yaktığın gözlerinden beni sil.
Sen sevdâlar çiçeği ben çiçekte arıyım, Hasbahçeden kovduğun şeydâların zârıyım. Gülüşün gül görünür inan sitemkârıyım, Sel olup da aktığın gözlerinden beni sil.
Yer bulurdun kendine yaşlarımı silerek, Hep karşıma geçip de otururdun bilerek. Beni benden alıp da için için gülerek, Uzaklardan baktığın gözlerinden beni sil.
Boşa geçen ömrüme ah edip de ağlayıp, Gönlümün suçu neydi ateşinle dağlayıp. Yüreğimi elinle yüreğine bağlayıp, Zincirini takdığın gözlerinden beni sil.
Göz göze gelişinle sevdiğini sanarken, İlk gördüğüm o an’ı yâd edip de anarken. Bir kez olsun bakmadın ben ateşte yanarken, Acıları ektiğin gözlerinden beni sil.
Boynu bükük kalp da tomurcuğunda solan, Bir yudum sevgi olup gönüle akıp dolan. Başka bir renk arama bahtımdan kara olan, Sürmeleri çektiğin gözlerinden beni sil.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖZLERİNDEN BENİ SİL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖZLERİNDEN BENİ SİL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Filiz’im olsan da sen anlatamam sevdâmı, Plâtonik bir aşkla candan seven beni bil. Duydum ki unutmuşsun sana olan nidâmı, Ateş olup yaktığın gözlerinden beni sil.
Sen sevdâlar çiçeği ben çiçekte arıyım, Hasbahçeden kovduğun şeydâların zârıyım. Gülüşün gül görünür inan sitemkârıyım, Sel olup da aktığın gözlerinden beni sil.
ee bu güzel yüreği hak etmeyen için değmez gözyaşı..değil mi? mutlaka daha iyi insanlar çıkacaktır karşına..umarım bundan sonra herşey gönlünce olur.. yüreğine iyi bak:)sevgiler..
Gözlerin bana bir daha bakmayacakmışcasına dolmayacaksa,şunu bilki gözyaşlarım adını yanaklarıma yazmayacak diyorum ve şiirinize bir ekleme yapmak istiyorum,sevdalanmışlığın en güzeli karşılık halidir,beklentilerin gölgesinde kalmak istemediği en kıdemli haldir belki de,sözleri ,davranışları büyük bir hazla belirtme gayreti,karşılığında suskunluk ve önemsizlikle hele hele sadakatsizlikle yüreğe sancı olmaması dileğiyle
Boynu bükük kalp da tomurcuğunda solan, Bir yudum sevgi olup gönüle akıp dolan. Başka bir renk arama bahtımdan kara olan, Sürmeleri çektiğin gözlerinden beni sil.
Öyle kolay mı silmek ? Keşke yazıldığı kadar kolay olsaydı da,bunca zamandır ateşlerle kavrulmasaydık. Ya bir gün; sildim işte seni.Dese.Mutluluk mu yoksa bu çekilenden daha fazla acı mı duyarız ? Karar sizin Hocam. :)) Sizce ? Yüreğimize yine ateşi yaklaştırıyorsunuz bu güzel şiiri okumakla. Selam ve sevgiler gönderiyorum.
yüreğinize hüzün değmesin
tebrikler
saygılar