(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇOK GEÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇOK GEÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sanırım yüreğinizde kanayan bir yaraya dokunan bir dörtlük.maalesef gidenlerin ardından ağıt yazmanın artık faydası olacağını sanmıyorum,o yolunu ve kaderini belirlemiştir.tercihi ne kadar dogru veya yanlış zaman gösterecektir,herşeye ragmen yaşam devam ediyor.yorumunuz ve ziyaretiniz beni mutlu etti,tşk.ederim.sevgi ve saygılarımla....
Hayata dair hiç bir şey için geç değildir,her şeye rağmen nefes alıyorsa insan ve yaşamaya mecbursa,hayata pes etmemeli.Duygu dolu,güzel ve anlamlı dizelerdi yine.Tebrik ederim,saygılar.Puanım yine tam.Tüm babaların babalar günü kutlu olsun.
bazen neden yaşıyorum diye düşündüğüm anlarda hep aklıma az da kolsa hala umuduğun var olduğunu hissediyorum,farklı bir mod,düşünce ve davranışlara giriyorum.kalemime indirgediklerim ruhumdakilerin yansımalarıdır.yorumunuz,temennileriniz ve kutlama msj.ınız için çok tşk.ederim..saygılarımla....
hic bir sey icin gec degil evet akip giden zaman geri cevirilmez yasananlar elbet unutulmaz ama her zaman bir umutla yepyeni bir sayfa acabilir insan hayatina tertemiz bembeyaz bir sayfaya baslangic yapabilir istedikten sonra tabi yeter ki icin umut olsun yeserecek ,,,,yüreginize emeginize saglik kaleminiz daim olsun saygilar,,slmlar,,,,
bende sizinle aynı görüşteyim,biraz sabır ve umut tüm bu olumsızlukların üstesinden gelecektir.buna inancım tamdır.değerli yorum ve düşünceleriniz için çok tşk.ederim.onur duydum,mutlu oldum.sevgi ve saygılarımla...
Artık yalvarmak nafile biliyorum,
Aşkını kalbime kazıdım silemiyorum,
Sana tanrıdan saadetler diliyorum,
Kendimi yaşamdan,yaşamı kendimden siliyorum.