Hep vurgun yedim senelerce kaderden, Ben yılgınım anlayın,anlayın çaresizliğimi, Acısını ancak var olmanın eceli temizler, Birde gözyaşlarımı yıkayan yağmur damlacıkları. Ben yılgınım anlayın,anlayın çaresizliğimi.
Merhamet diledim dualarımda, Sadece acılar yağdı,sagnak,sagnak Ördü hep agını kader ilmek,ilmek İçtim kadeh kadeh zehrini hüznün Şaheserler yarattım çektiğim acılardan.
İsyan olup yagdı hep dualarım, Yıkıldı başıma kubbeleri mabedimin Yok oldu birer birer hayallerim,geleceğim Süregeldi gecelerce en kasvetli sessizliği Yıkıldı başıma kubbeleri mabedimin.
Öğrendim artık yalanı,ihaneti,darbelerini hayatın, Egilmez ki utancından yüzü hilelerinin Ne yazacak şiirim kaldı,nede dinleyecek şarkım İnsan kalbime indirdim en alçakça kahpeliği, Egilmezki utancından yüzü hilelerinin.
Seller,tufanlar,depremler viraneye çevidi beni Ben yıkılmışım anlayın,anlayın çaresizliğimi Hani hep seven,sevginle titreyen yüreğim Hani kaybederim korkusuyla uyumadığım gecelerim Nerde hani? seni insan bilen benliğim nerde kaldı Ben yıkılmışım anlayın,anlayın çaresizliğimi. ARTIK BU ÇORAK TARLADA SUSUZ BÜYÜYEN ÇALIYIM BEN....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEN ÇARESİZİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEN ÇARESİZİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
rüzgar...ama ne rüzgar.o artık rüzgar değil esen.sanki kıyamet alameti tufan içimdeki.ne od bırakır ne ocak yanan,talan eder kıyılarda kalanı.işte bazen o moda giriyoruz,
işte o hükmedemediğimiz rüzgarlar..artık rüzgar değil bir kasırgaya dönüşüyor.kıyılarımızda arta kalan ne varsa bir bir savuruyor.ne benlik bırakıyor nede bir parça umut..tüm bu enkezın altından yara almadan çıkmak ne kadar mümkün? değerli yorumlarınız için çok tşk.ederim..sevgi ve muhabetle kalın.
İnsan kalbime indirdim en alçakça kahpeliği, Egilmezki utancından yüzü hilelerinin. .... Ağır dizeler olmuş dost. Şiir güzel.Yakıp yıkmışsınız ortalığı.Çaresizliktenmi acaba? Yoksa isyandanmı? Hangisi olursa olsun acı ve hüzün hissettiriyor şiir. Selam ve saygılarımla.
zaman zaman bir girdaba kapılırız,umutsuzluk,çaresizlik.tüm bunların paydasında ihanetler ve riyakarlık,artık kimseler daha doğrusu seviyorum diyenlere güvenin eksildiği zamanlarda duyguların med ceziri yaşadığında dile gelen çığlıklar olarak kabul edelim.yorumunuza ve ziyeretinize tşk.ederim.onur verdiniz sevgi ve saygılarımla dost...
Öğrendim artık yalanı,ihaneti,darbelerini hayatın, Egilmez ki utancından yüzü hilelerinin Ne yazacak şiirim kaldı,nede dinleyecek şarkım İnsan kalbime indirdim en alçakça kahpeliği, Egilmezki utancından yüzü hilelerinin.
Hayat ,acılar insanı çaresiz yapar,yaşananların verdiği umutsuzluklardır.Ard arda gelen olumsuzluklar,yaşama dair umutları silip süpürür bir anda.Fakat insanın hayata tutunmasını sağlayacak nedenleri varsa,o insan çaresiz olarak kalmamalı.Yaşama tutunacak nedenler derken,şu koca dünyada tek başına bile kalsa bir insan,kendi için mücedele etmeli,yılmamalı ve pes etmemeli.Her şeye rağmen umutlar güzel,umutları yeşertmek güzel,tebrik ederim çok güzel ve özel dizelerdi.Selam ve dua ile.Puanım tam.
HAYAT GERÇEKTEN ÇOK ZOR,İNSANLAR TÜRLÜ ACILAR YAŞIYOR.bU ESNADA BİR BAKIN ETRAFINIZA,SİZDEN DAHA KÖTÜ KOŞULLARDA OLAN İNSANLARI DÜŞÜNÜN,DAHA ÇOK ACI ÇEKENLERİ,HEP DAHA ZORDA OLANLARI DÜŞÜNÜN.DİLERİM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLUR.SAYGILARIMLA.
yorumunuz ve temennileriniz için tşk.ler dost.ya kaybedecek birşeyleri kalmamış ise ya kendi benliğini dahi kaybetmiş ise,artık yaşamanın da zevkini tadamıyorsa geriye ne kalır ki?sevgi ve saygılarımla.
siz caresiz degilsiniz caresizliginize careSIZsiniz ,,,....yüreginizi emeginizi sizi kutluyorum susuz topraklarin bile gün gelip yeserecegini umutmayin,,,,, yeterki umutlar tükenmesin ,,saygilar slmlar,,,,
bazen insan sözün bittiği yer de bulur kendini,aklını,şuurunu ve kendini kaybeder zaman zaman.hak etmediklerinin hesabını kimden soracağını kimden ne şekilde sorması gerektiğini kavrayamaz.acıları,ancak acıları tadandan almak gerekir ki acısı hafiflemeli.yorumunuz için tşk.ler.sevgi ve saygılarımla..
nE inSanLar Tanıdım Hep Hikaye Roman Çıktı , Kimi Dedim Ağır Bişey , Tarttım Gram Çıktı. Kimi ßeni veLi Yaptı kimi ßeni deLi Yaptı , Kimi Yiğit Rolü Yaptı , Emdigi Süt Haram Çıktı... Hele En Cok yandıkLarım , Kabuğuna Kandıklarım , Ak Alınlı Sandıklarım , Yüzü Gözü Krem Çıktı!
KUTLARIM GÜZEL KALEMİNİZİ ASİ BIR IRMAK TADINDA SIZLATSADA BAZEN ACITSADA BIR SOLUKTA OKUNASI GUZEL BIR SIIR OKUDU YASEMIN SEVGILER.....
işte anlatmak istediklerim buydu,şiiri gerçekten okudugunuz ve manasına indiğiniz apaçık ortada.değerli yorumunuz ve şiire,manidar dizeleriniz ile mukabele ettiğiniz için çok tşk.ler,sevgi ve saygılarımla...
ve çoğunlukla onun rüzgârına hükmedemeyip savruluyoruz
her şeye rağmen hayat yaşamaya değer
hep bizden daha kötü durumda olanları düşünmek gerek
sevgiyle...şiirlerle kalın