(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİTEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİTEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aslında bizim büyüklerimizde ey gidi günler ey diye başlar geçmişten bahsederken.şimdi sizde ona benzer geçmişi yad ediyosunuz.aslında geçmişle alakalı bişey değil bu.bu çocuklukla alakalı.çocukluğun verdiği o saflık,oyun oynama,tasa ve keder den uzak olma ve menfaatsiz bir şeyleri başarabilme duygusu .
Regaib kandilinizi hakkınızda hayırlara kabul olunsun.bu vesile ile yazmak istedim...
Baharlar yağardı memleketin topraklarına Hüzünler bavullarını toplayıp giderdi Karların beyazında bir karanfil açardı Saçlarını okşayan güneşi severdi çocuklar. Eskidendi. Eskiden.
Memleket bu. Hep bahar değil ya yağacak.Hep hüzün değil ya memleketten kaçacak. İşte şimdi de yeniden hüzün , hem de kapkara hüzün. Belki bir gün bavulları ile gelecek memlekete bahar yeniden. İşte ö gün benim düğünüm. Sevgilerle Tekbir Hanım...
çok hoş bir şiir okumaya başladığımı düşündüm ancak sonu şiiri akılda bırakan şiirin sonudur. sonu biraz daha anlaşılır bitse daha hoş olurdu diye düşünüyorum. sonu saymazsak çok hoştu saygılar
Hüzünler bavullarını toplayıp giderdi
Karların beyazında bir karanfil açardı
Saçlarını okşayan güneşi severdi çocuklar.
Eskidendi.
Eskiden.
Çok doğru çok,eskidendi.Kısa fakat çok anlamlı ve çok güzeldi.Tebrik ederim,selam ve saygılar.