Sen beni hiç yaşamadın ki ?
Sen beni hiç yaşamadın ki ?
Duyabiliyor musun? Dedi, Hayır dedim. Duyamıyorum. Sadece hissediyorum. Binlerce yıl önce / Binlerce yıl sonra. Her şey sensin, bütün benliğimde. Duyabiliyor musun? Dedi, Duymak ne kelime. Seninle doluyum Seninle yaşıyorum Yetmiyor, Her şeyimle sen oluyorum. Sen beni anlayabiliyor musun? Nereden bilebilirsin ki , Kalbimin sen diye attığını. Nereden bilebilirsin ki, Beni yaşattığını? Bilemezsin. Sen beni hiç Yaşamadın ki. 19-06-2009-Cuma Tuğrul Ahmet Pekel |
"Ben seni, hep senin bilmediğin zamanlarda, senin bilmediğin mekanlarda sevdim
Her kalemin ucuna düşen harf sendin... Her dilimin ucuna gelen kelime sendin... Ben her yazdığım kelimede seni büyüttüm, ben her kurduğum cümlede seni büyüttüm... Sen bilmedin, ben söyleyemedim...
Bahar sen varsan gelirdi, yaz sen varsan güzeldi... Her gelişin bahar, her dokunuşun yazdı bana... Ben her bahar hüzün kaplar, her yaz yaşlar akıtırdım yokluğunda...
Ben her baharı sen diye bekledim, ben her yazı sen diye geçirdim... Bütün güzelliklerini sana büyütüm... Sen bilmedin, ben söyleyemedim...
En ateşlisi sanaydı aşkın... En güzeli, belkide en büyüğü sanaydı... Gizli gizli yanardı yüreğimde... Aşkım büyüktü, ateşi büyüktü, giz'i hepsinden büyüktü... Gösteremedim... Nasıl beni yakıp, erittiğini bilemedin... Oysa sen buz gibiydin... Yine de gelmedin... Nasıl bir yürek büyüttüm sana gizli gizli... Sen bilmedin, ben söyleyemedim...
Her şarkıya seni koydum, her şarkıyı sana yakışırdım... Sen varsın diye söyledim hepsini ama sana duyuramadım...
Hep benimle olduğunu hiç bilmedin. Hayalinle yatar, hayalinle kalkardım anlamadın. Anlamadığın, hissetmediğin için dokunamazdım sana, duvarların öyle kalındı ki, yıkamadım..."
ben hep sen diye yaşıyorum, oysa sen beni hiç yaşamadın ki? yaşadıklarımı nerden anlayacaksın?