(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİ BEN ANDIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİ BEN ANDIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
napim***** sevmek suçsa seni çok ama çok seviyorum. ben bir suçluyum cezam acını yüreğimde taşımak biir ömür yürğin yüreğimde yaşamak senden öncem yoktu seninle var oldum ben sen alın yazımsın bu yazıyı kim sile bilirki kim beni sen gibi seveblirki sevgili napim*** sevirem aşığınam leyla.şirin,aslı züleyha menem.... güzeldi saygılar üstadım...
"Sen varsın" diyorum ya aslında yoksun. "Sensiz olmaz" diyorum ya, aslında sensiz yaşıyorum.. Bir de sevgin olmasa.. Beni yaşatan, beni asıl boşlukta tutan, derde boğan senin o masum sevgin değil mi?
Senden öncesi diye birşey hatırlamıyorum, senden sonrasının da olmasını istemiyorum.. Seni, yanlış yazılmış bir yazı gibi silmek istemiyorum kaderimden.. Belki de bu yüzden kurtulamıyorum bu sevgiden.."
sen varsın diye yaşıyorum şu yalancı dünya da beni yaşatan yüreğimdeki sensin sevgili....
cimcime79 tarafından 6/19/2009 3:32:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
"sevgiliyi anmak ne güzel duygular bunlar,anılmaya değerdir her sevgi her sevgili suç sayılsada ki suç değil en kutsal duygudur bence,yüreğinizden sevgileriniz eksik olmasın mutlu olun mutlu yaşayın kaleminiz daim olsun selam saygı ile."
-"sevgiliyi anmak ne güzel duygular bunlar,anılmaya değerdir her sevgi her sevgili suç sayılsada ki suç değil en kutsal duygudur bence,yüreğinizden sevgileriniz eksik olmasın mutlu olun mutlu yaşayın kaleminiz daim olsun selam saygı ile."-
Bu sevgi dolu, sıcacık yüreği suçlayan suçlasın sevgili şair...Suçlarımız hep böyle olsun..Duygulu yüreğiniz hiç incinmesin dilerim. Saygı ve selamlarımla..