(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kördüğüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kördüğüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
UMUT İYİ BİR ŞEYDİR,HATTA ONDAN DAHA İYİ BİR ŞEY YOKTUR. UMUDUNU KAYBEDENİN BAŞKA KAYBEDECEĞİ YOKTUR. UMUDU KAYBETMEMEK,KAYBETTİYSEK MUTLAKA ORTAYA ÇIKARMAK ZORUNDAYIZ.
****************TEBRİKLERİM VE SAYGILARIMLA*****************
ümit kaf dağının arkasında da olsa her an yanıbaşımızda hissederiz, içselliğimize en büyük maneviyatttır yarınlardaki umut...maviler yüreğinize...şirle kalın...
Cok ama cok pardon, nasilda görmemisim yada unutmusum. Ziyaretin ve o güzel manali, degerli sözlerin icin tesekkür ediyorum. . Umut edenin ancak bu kadar güzel sözleri olabilir diye düsünüyorum ve tebrik ediyorum. . Bende sana mavilerle kusatilmis bir dünya diliyorum.
Kandilin mübarek ve dualarin kabul görsün diliyorum, sevgiyle...
Ziyaretine tesekkür ediyorum. Yazdigin gibi belkide, kimbilir? Her zaman degilsede bazi bazi muhakkak. . Kandilin mübarek, dualarin kabul görsün dost. . sevgi ve saygimla...
MUTLULUK BEN VARIMMMMM SANA KIYAMAMMMMM ASLINDA ÜÇ KELİME KUTLARIM HİSSETTİREN GÜZEL DİZELERİNİZİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK....
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA EN CİCİSİNDEN MİSLER GİBİ KOKSUNLAR BENDEN SONRA SAYFANA UĞRAYANLAR ANLASINLAR Kİ BİR GARİP SEVDA MİLİTANI YASEMİN GEÇMİŞ BURADAN, BİR DAHAKİ GELİŞİME KADAR İYİ BAK EMİ ONLARA ÇOK ÇABUK SOLARLAR,SOLDURMA.........
_Coooook pardon, siteye pek giremedimya yorumu gözden kacirmisim. :(( Ayrica ziyaretin icin tesekkür ve sevgimi birakiyorum sayfana. . Canimsin, sana ve yasemin ciceklerine kiyabilirmiyim, sevgiyle suluyorum. . Kandilin mübarek ve dualarin kabul olsun insallah.
Ya, cok pardon emi, ben son zamanlarda pek giremedimya daftere, yorumu gözden kacirmisim, affola :(( . Ziyaretin ve yaptigin o güzel dua icin tesekkür ediyorum. Ben daha fazlasini senin icin diliyorum. . Kandilin mübarek, dualarin kabul olmasi dileklerimle. .
Sıcak sözleriniz ile hoşbuldum.İyiyim siz? Yaşanmışlıklarımıza , hatırladıklarımıza , hatırlamadıklarımıza selam olsun... Saygı / Sevgi / Muhabbetle...
Sevgiler benim içten ince ruhlu şairem, ben derimki herkesin mutluluk kendi içindedir, aramayın başka yerlerde kaybolursunuz. Saygılar bıraktım sayfanıza.
sustum...içim acıdı yine... kaç kişi vardır yürekten böyle seven... kaç kişi körüğümü çöülemeyeceğini bile bile sevmeye devam eden... düğüm hayatın gerçeği...güllük gülistanlık olmuyor gerçek.. gülen yüz ağlayabiliyor biranda... sevmek yüreğin gücü..onun götürebildiği yere kadar taşımak aslolan....olsun kördüğüm değil mi o kişi değer bu sevgiye mutluluk bende ümit bende...öyle değil mi? yüreğinizin eli hep sıcak kalsın... buruk ama keyfle okudum... sevmek vazgeçmemektir...ne pahasına olursa olsun...kime ne zararı var ki kendimizden başka... hiç pişman olmadım ...olmamda... tşk ederim paylaşımınız için...
kördüğüm olmuş hayatlarımızda kararn şu dünya bataklığında bir umuttur aslında geleceğe bakmak yorgun adımlarla vuslat vaktine yürürken gerçekliğin peşinde karanlığı aydınlatacaktır şafaklar
Güzel dizelerin için teşekkür ederim beğenerek okudum
Mutluluk insanın içindedir bir "an" olsa da, oysa ki şair mutluluk verirken veya gönderirken kendine mutluluk kalmıyor. İnsanlar bazen tüm enerjisini başkalarıyla paylaşırken kendine birşey kalmıyor. Şiir sorgulayyıcıydı ve etkili dizelerdi Gülümse...yüzünüzde mutluluk ve yüreğinizde sevgiler hep ama hep daim olsun.
mutluluklar her dem bulunabilecek bir şey değil elbette ama her anda bulanacak kadar kolay.benim dileğim tüm insanlar mutlu olsun.güzel dizelerdi tebrikler selam ve sevgilerimle...
Burada değil o mutluluk,belki çok uzaklarda,belki içimizde... Unuttuk onu bir daha hiç bulamadık.Bir tutam da değildir mutluluk dünyalar kadardır zorlamadan olmalıdır,çilelerden kurtarmalıdır,dünü bugünle karıştırıp yarınla buluşturmalıdır.Herşey kördüğüm, bil ki bu hayat son bölüm, aslında tek bölüm ya belki de mutluluk Azrailin geldiği anda saklı bir ölüm, O da Hak tır,gelsin alsın ecel beni ,ben ecele karışmadan bana bir tutam mutluluk atsın.Ne olursun tattırsın..
kaf dağının ötesinde ararken mutluluğu meğerse yıkmışlar kaf dağını vurmuşlar anka kuşu.. peki nerede bulacağız mutlulğu ve umudu? aslında uzaklarda aradığımız mutluluk insanın keni içinde benliğinde... ümidiniz tükenmesin bir tutam değil bir kucak dolusu mutluluğa erişmeniz dileklerimle... harikaydı şiir kutladım...selam ve saygılar...