Yine yerde, yine sürüklüyorum bedenimi Ne kol var ne baş, tozla duman Gözlerim neredesiniz? Karanlıktayım.
Tek başına titremek Sağımda bin türlü çıyan Solumda sessizlik, Neredesin hançerindeyim gözlerim
Kızanım, kurbanım ölmüşmüş Ah bedenim, seni sürüklemek ne zor iş Yılanı salmışlar, kefeni yokmuş toprağımın Gözlerim neredesiniz? Karanlıktayım.
Ah bu ağıt kim çığırır Dilim boğazımda da ben yokum orada Bu beden kimmiş de seslenirler adımla Kızanım, kurbanım Gözlerim neredesiniz? Ben neden başka gözlerden akarım?
Kocaman avucunda minicik zaman Bir yudum daha em, kan akar babacığından Neredeyim ben kim çığırır bu ağıtı Kurban olam gözlerim neredesiniz? Karanlıktayım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlıktayım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlıktayım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kocaman avucunda minicik zaman Bir yudum daha em, kan akar babacığından Neredeyim ben kim çığırır bu ağıtı Kurban olam gözlerim neredesiniz? Karanlıktayım…
Allah kimseyi karanlıklarda koymasın. çok şey hissttim şiiri okurken. etkilendim doğrusu. başarılar...
dilerim Allah gözlerinizden kızanlarınızdan mahrum etmesin sizi..çok hüzünlüydü sevdiklerini kaybetmek belki ölmek değilde sevdiklerinden ayrı kalmak koyar insana..duyguyu öyle güzel vermişsiniz ki öldüm dirildim.hoş ölümü unutmamak ona göre yaşamak lazım.ama allah aşkına ölmeyin öldürmeyin yavrunuzla çok mutlu olun.. bak şok ettin arkadaş.sağlıklı hayırlı ömürlerle sevdiklerinle nice yıllara gözlerin umutlara güzelliklere baksın sevgiler
esmize tarafından 6/19/2009 6:17:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ah bu ağıt kim çığırır Dilim boğazımda da ben yokum orada Bu beden kimmiş de seslenirler adımla Kızanım, kurbanım Gözlerim neredesiniz? Ben neden başka gözlerden akarım?
Kocaman avucunda minicik zaman Bir yudum daha em, kan akar babacığından Neredeyim ben kim çığırır bu ağıtı Kurban olam gözlerim neredesiniz? Karanlıktayım…
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE MÜKEMMEL BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ. SAYGI VE HÜRMETLERİMLE.
Bir yudum daha em, kan akar babacığından
Neredeyim ben kim çığırır bu ağıtı
Kurban olam gözlerim neredesiniz?
Karanlıktayım…
Allah kimseyi karanlıklarda koymasın. çok şey hissttim şiiri okurken. etkilendim doğrusu. başarılar...