Ben sen biz siz ve onlar Yalan dünyada hep oyalanırlar Biraz sevgi görse hemen kanarlar Şu aşka inanan insanlar........
Kaybolup giderler mazilerine Çok sevinirler azda olsa gezilerine Mecnun-Leyla olurlar sevgilerine Şu aşka inanan insanlar.......
İçmesini bilmezler ama içerler Bir kadeh içse kendinden geçerler Güzeli çirkini bilmez düşerler Şu aşka inanan insanlar......
Gece ve gündüz ağlarlar uyumazlar Kendinden başka kimseye inanmazlar Aşktan başka hiç bir şeye kanmazlar Şu aşka inanan insanlar.....
İboyu,Ferdiyi ve Müslümün filmini seyrederler Akşam sabah onlardan arabesk dinlerler Gözyaşları içine akar bilemez hep inlerler Şu aşka inanan insanlar.....
Kara sevdalı olup sevdiğini alamazlar Büyüklerinin sözünden hiç çıkamazlar Suç işlemiş gibi kimsenin yüzüne bakamazlar Şu aşık olan insanlar.....
FERHAT OLUR ŞİRİNİ İÇİN DAĞLARI DELERLER MECNUN OLUR LEYLASI İÇİN ÇÖLDE GEZERLER GARİP SEYFİ GİBİ BÖYLE YAZAR BÖYLE DİZERLER AH!!AH!!!ŞU AŞKA İNANAN İNSANLAR...............!!!?
SEYFALİ SOYUDURU YOZGAT/SARIKAYA/KADILI KÖYÜ 10 NİSAN 2009
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKA İNANAN İNSANLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKA İNANAN İNSANLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
inanmak lazım değerli dost... eğer bu denli yakıyorsa gerçekten inanmak lazım... biraz hitabi bir yaklaşım... sanırım ben söz ettikleriniz kategoridenim... aşka inancım büyük...
ve
aşka inamayan insanlar
neysee, inananlar inanmayanlara anlatsın...