Okuduğunuz şiir 13.6.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Resmet Yalnızlığımızı
Ben en çok göremediklerine bakmanı izlerdim Yıldızların sessizliğini düşünürdün çoğu zaman
Kıygın anıları anımsatırdı kuşların atmosferi, akşam kokulu begonyalar Bir de erozyondan alçalan ahatlı tepesi
Ay ancak gölgemizi karartmaya yeterdi. Suyun çarptığı taşlıklarda bu şehirden gitmeli derken Eksik birer teşebbüs olarak kalırdı sereserpe yatan bavullar
Saatini kaçırdığımız onca otobüs bileti ve giderken şarkılar bırakan sevgililer silindikçe daha çok yazılan şiirlere benzerdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Resmet Yalnızlığımızı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Resmet Yalnızlığımızı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba. Büyük, küçük harflerle başlıyor olmam dikkatsizlik veya yanlışlık değil, imla kurallarına uygun bir şekilde işlenmiştir şiir'de. Örneğin; ilk bölümdeki başlangıcın ardından üçüncü satırbaşındaki 'Yıldız' kelimesinin büyük harfle yazılmış olmasının sebebi şudur;Gezegen adları, satırbaşında da sonunda da olsa büyük harflerle yazılır.
Yine büyük harfle başladığım ikinci bölümün ilk üç dizesi birbirini tamamalayan unsurları ve konuyu oluşturduğu için küçük harfler devam etmiştir ki son satır ayrı bir kavrama vurgu yapmak amacıyla büyük harfle yazılıdır.
Üçüncü bölüme ise yine Gezegen adı ve satırbaşı olması sebebiyle, büyük harfle başlamıştır ve dikkat ederseniz ilk dize sonunda noktalama işareti vardır ve doğal olarak ikinci dizeye büyük harfle başlanması gerekiyor.
'bu şehirden gitmeli derken' bu bölümün sonudur ve ' Eksk birer teşebbüs olarak sereserpe yatan bavullarsa' ayrı bir dizedir.
Büyük harfle başlayan diğer bölümlerse zaten gördüğünüz gibi.
Yine 'özledim' sonunda nokta ile kesilmiştir ve sanırım diğer bölümleri için açıklama yapmama gerek kalmıyor.