(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAĞLAR OY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAĞLAR OY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli ozandan, ozanca dizeler ne güzel, burcu burcu kokan güzel Anadoluyu övmek onun baharını yeşilini, onun şairi Karacaoğlanı unutmayıp destan etmek duyarlı yüreğini kutlarım değerli arkadaşım güzel şiirini de kutlarım.Selamlar.
* * * Karacaoğlan bu dağlarda yaşadı, Elif’ine eller değdi boşadı, Birçoğunun burda çıktı haşatı, Yeşile bürünmüş karlı dağlar oy.
Oğuzsoylum baktı yazdı bunları, Çok cenk etti Avarları, Hunları, Kara toprak oldu elbet sonları, Yeşile bürünmüş karlı dağlar oy.
Dağlara yazılan şiirler, şarkılar, türküler, destanlar hiç bitmez dünya durdukça. Sizin de dizeleriniz çok güzeldi dağlar adına, gönülden kutlarım, yüreğinize sağlık. Sağlıcakla kalınız
Tam bir karacaoğlan şiiri okudum. Okurken dağlarda dolaştı, dağları aştım. Sanki okumadım da yaşadım. Bana bu güzel hisleri yaşatan kardeşimi kutluyorum...
Çoğu düşmanlardan kaçtım saklandım, Seher vakti nazlı cana seslendim, Nice duygulandım nice hislendim, Yeşile büründü karlı dağlar oy.
''Başına bir hal gelirse dağlara gel dağlara gel, komaz seni vermez ele dağlara gel dağlara gel.''demiş ozan.GÜZEL DİZELERİNİZİ KUTLUYORUM...YAZAN YÜREĞE SAĞLIK...RABATLI
Elif’ine eller değdi boşadı,
Birçoğunun burda çıktı haşatı,
Yeşile bürünmüş karlı dağlar oy.
Oğuzsoylum baktı yazdı bunları,
Çok cenk etti Avarları, Hunları,
Kara toprak oldu elbet sonları,
Yeşile bürünmüş karlı dağlar oy.
güzel bir şiir okuttun yine bize yüreğin dert görmesin saygılarımla