(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAM OLAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAM OLAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bunlar ne güzel sözler, belki bir çoğu ataların ecdadın nasihatlariydi bir zamanlar işte halk ozanlığı bu oğuz soylum yaşayan bir Osmanlı temsilcisi, yürekli bir Türk evladı, ozan gibi ozan ve değerli bir şair değerli dostumu kutlarım selamlar.
Oğuzsoylum koz olmaz, Yiğit gönlü köz olmaz, Ne söylersem söz olmaz, Her zaman yiğit olur. NASİHAT GİBİ SÖZLERİN DİZELERİ TAŞIRDIĞI GÜZEL BİR ESERDİ KUTLARIM KALEMİNİZİ SAY7GILARIMLA
Adam olan adam gibi adam olur ..yamuk yumuk olmaz..sözü ne ise özüde odur...içi ne ise yüzüde odur..adam olan adam gibi adam olur yüreğine sağlık ..gönül deryanda ilham hazinesi bitmesin..saygılarımla Abiçiğim
Adam olan hoyuk olmaz, Bulaşığa doyuk olmaz, Ona buna yayık olmaz. Her zaman hep yiğit olur.
Değerlere tezat olmaz, Haram mal ve mezat ol Değişip bir Nevzat olmaz, Her zaman yiğit olur.
Yansa bulak’a gelmez, Dürüst yalaka olmaz, Şeytana plaka olmaz Her zaman yiğit olur.
Alplardan silik olmaz, Koç olan filik olmaz, Ham demir çelik olmaz Her zaman yiğit olur.
Yamyamdan millet olmaz, Dost dosta illet olmaz, Bu kadar zillet olmaz Her zaman yiğit olur.
Dostundan ırak olmaz, Düşmana çırak olmaz, Katı taş yürek olmaz, Her zaman yiğit olur
Dört mevsimi kış olmaz Bir akılsız baş olmaz, Yüreciği taş olmaz, Her zaman yiğit olur.
Oğuzsoylum koz olmaz, Yiğit gönlü köz olmaz, Ne söylersem söz olmaz, Her zaman yiğit olur. ======================= Devletine bağlı olur Tehlikede onu korur Gerekirse kurban olur Turan için bozkurt olur......................M.Sıddık SOLMAZ
Üstadım anlamlı ve hoş eserini beğenerek okudum.7 lik hece ölçü kalıbıyla yazdığın eserini 8 lik hece ölşüsüyle yorumlamam dilerim tarafınızdan mahzur görülmez.Bağışlanmam dileğiyle!.. Saygı ve selemler. A.E.O.