(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A N N E şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A N N E şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Ellerin mübarek… ya ayakların? Altına cenneti alıp sakladın… "
Anne temalı her şiirde bir şeyler muhakkak eksik kalacaktır, onları anlatması gerçektende çok zor... Fakat iki kıtalı bir şiirde de bir anne ancak bu kadar anlatılabilirdi... Şiirin tamamı harikaydı, yalnız yukarıya alıntıladığım iki dize beni oldukça etkiledi. Edebiyatta sehl-i mümteni olarak ifade edilen kavram bu iki dizede kendini bariz bir şekilde gösteriyor.
Güçlü kaleminiz zevâl görmesin abla, tebcil ve tebriklerimle.
Tedâi-i Efkâr / Emre Çam tarafından 7/3/2009 3:57:11 PM zamanında düzenlenmiştir.
"'böyle güzel bir şiire geçte olsa ses olmak benim için büyük bir zevkti..tasviri kelimelere şirlere sığmayan bir lutuf bizlere annelerimiz ..Kutlarım kaleminizi sevgimle'"
Tasviri nasıldır en büyük aşkın Kim nasıl anlatır senin tadını… Hangi şiirlere ve hangi şaşkın Uğraşıp sığdırır kutsal adını…
Gönlümün çölüne okyanusların Suyunu sevgiyle taşıran kadın Ellerin mübarek… ya ayakların? Altına cenneti alıp sakladın… bir anne bu kadar mı güzel, bu kadar mı , bu kadar mı yerinde kelimelerle anlatılır? muhteşemsin. sevgiler...
hangi şiir varki anne şiirleri gibi güzel olsun ne yazılsa azdor o Meleklere kutlarım duyarlı yüreğinizi tadında dizelerdi....begeniyle okudum selam ve dua ile....
Tasviri nasıldır en büyük aşkın Kim nasıl anlatır senin tadını… Hangi şiirlere ve hangi şaşkın Uğraşıp sığdırır kutsal adını…
Gönlümün çölüne okyanusları Katıp gözyaşına taşıran kadın Elleri mübarek… ya ayakları? Altına cenneti alıp sakladın… Evet en büyük AŞK bu haklısınız ANNE o mübarek insan Anne şefkati,onun kuş yuvası kadar sıcak kucağı çok güzel anlatmışsınız cennetle müjdelenen o mübarek insanları ANNELERİ...tebrikler selam ve saygılarımla...
Kim nasıl anlatır senin tadını…
Hangi şiirlere ve hangi şaşkın
Uğraşıp sığdırır kutsal adını…
Gönlümün çölüne okyanusların
Suyunu sevgiyle taşıran kadın
Ellerin mübarek… ya ayakların?
Altına cenneti alıp sakladın…
ey vallah
anaya yazılan nadide satırların
yazarına selam olsun