Cinliğinle darmadağın bu yürek; Neler neler anlatırsın gülerek; Söyle bana kamyon musun mübarek; Benden ona, ondan bana taşırşın; Niyet açık, herkes buna "şaşırsın!"
Beyaz ile karıştırma karayı, Gecekondu, kıskanır mı sarayı?, Ellerinle, kabuk sarmış yarayı, Bir marifet zannederek kaşırsın; Niyet belli, herkes buna "şaşırsın!"
Sen ki, yalancının falı gibisin, Bulutlarda uçan halı gibisin, Tilki yahut, kurt masalı gibisin, Fikrin seni, Kafdağı’nı aşırsın; Niyet belli, herkes buna "şaşırsın!"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞARLATAN KANUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞARLATAN KANUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cinliğinle darmadağın bu yürek; Neler neler anlatırsın gülerek; Söyle bana kamyon musun mübarek; Benden ona, ondan bana taşırşın; Niyet açık, herkes buna "şaşırsın!"
Beyaz ile karıştırma karayı, Gecekondu, kıskanır mı sarayı?, Ellerinle, kabuk sarmış yarayı, Bir marifet zannederek kaşırsın; Niyet belli, herkes buna "şaşırsın!"
Sen ki, yalancının falı gibisin, Bulutlarda uçan halı gibisin, Tilki yahut, kurt masalı gibisin, Fikrin seni, Kafdağı’nı aşırsın; Niyet belli, herkes buna "şaşırsın!" yÜREĞİNE SAĞLIK.kUTLADIM SELAMLA.
Cinliğinle darmadağın bu yürek; Neler neler anlatırsın gülerek; Söyle bana kamyon musun mübarek; Benden ona, ondan bana taşırşın; Niyet açık, herkes buna "şaşırsın!"
Of dedim ilk okuduğumda Sonra Helal olsunu ekledim peşine Daha sonra olamaz böyle birşey diyesim geldi... Doğruluğuna hayran kaldım... Özellikle ,özellikle..bu dörtlüğü kendime örnek aldım.. ezberledim daha şimdiden....öyle çok ki bu dörtlüğü hak eden.. sabırsızlanıyorum biran evvel gidip demeye..belki bu yüzden gitmeyeceğim yemek bile yemeye... Ne kadar gercek ne kadar hayatın içinde dönen dedi kodu mafyasını açık net dille anlatmış..senden bana benden sana ona..dolaşıp durur aslı astarı olmayan haberler..sonunda kamyoncuda inanır taşıdığı asılsız haberlere... Pirim vermemek lazım bu gibilere.. Meraklı olmak ayıp değil.. merakını dedikodu kamyonuna yüklemek ordan oraya buraya taşımak ayıp...
Bu anlamda tam yerinde söylenecek ata sözü gibi bir dörtlük.. Bu gerçekten kanun olmuş KANUN....
yerinde söylenecek söz olmuş..
dedikoducunun yüzüne vurulacak köz olmuş..
içtenlikle kutluyor müsadenle seçtiklerime ekliyor.. SAYGI SEVGİ VE SELAMLARIMI İLETİYORUM...
Şarlatan'a atfen yazılmış bir şiir Fikri sabit olanla uğraşmak zor hele bir de şarlatanlık varsa ruhunda, Kendi çalar kendi oynar boşver sözünü esirgemmeişsin ancak değer mi bana sorarsan değmez Bu deve çok kös dinlemiş hesabına getirdim işi yani hayırlısı Ne dersen de ne düşünürsen düşün ne konuşursan konuş yorulduğun yanına kâr kalır sadece Taşlamanın hasıydı işte bu şiir .Fikri sabit olanı tarumar eder sanırım.Pardon sabit fikirli şarlatanları diyecektim...
Tebrik ederim.