(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇARE SUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇARE SUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli arkadaşımı kutluyorum.Birbirinden ustaca yazılmış, tam da anadolu tarzında güzel dizeler, nefsin kendisiyle mücadelesi şeytani duygulardan uzaklaşmak için hak ve hakikat yolunu bulmak için dünya değerlerinin insana hiç bir şey getirmediğini, nefse öğretmek için nefse terbiye vermek için ilahi duygularla çarpan yürekten bir hayat ve divan muhasebesi yüce Allah gönlünce güzellikler versin değerli arkadaşım, usta kalemine teşekkürler ve selamlar.
"Bahtsız olanın bağına, Bir damla su düşmez imiş, Kurusa da dudağına,"
bölümü ilgimi çekti. Ortadaki dize hem üsttekini, hem de alttakini bağlamış. Hârika olmuş. İşte beceri diyorum. Bugün en çok hoşuma giden dizelerdi. Sağlıcakla kalın değerli şair.
Yüce Allah cümle kulların ı dertlerden kederlerden tez zamanda kurtarsın hocam.Dertler farklı olsada acı hep aynı acı.Yüce Allah kalbinizde ki özlemlere inşaAllah kavuşmayı nasib eder.Saygılar sevgiler..
Oğuzum olmaz izansız, Yaşadım gittim düzensiz, Mevlam koymasın ezansız, ----Ya bu derde bir çare sun , ----Ya bu derde bir çaresin. ========================== Allah her şeyi gönlüne göre versin. Eserlerinle,duruşunla mükemmelsin üstadım. Anlamlı ve hoş eserlerini izliyorum. Saygı ve selamlar.