(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALLAH BELASINI VERSİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALLAH BELASINI VERSİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biz allaha havale ettik amma kimsenin yanınada kalmıyacak bu ülkede düzen yeme düzeni olmuş sanırım biz böyle yöneticileri hakediyoruzki allahta bize bunu layık görmüş.kutlarım kaleminiz saygılarımla
Güzel olmuş, sanki aşık taşlaması gibi olmuş. Gönlünüzden geçenleri akıp giden sular gibi yazmışsınız. Tebrik ediyorum... Selamlar sevgiler bizden ollsun diyorum...
Değerli şair kardeşimi kutluyorum.Bu güzel dileklere katılmamak mümkün değil, benim ruhumun garip insanlarının hakkını yiyenler bunun hesabını bu dünyada vermeseler bile elbette Allahın huzurunda vereceklerdir.Değerli kaleminizi kutluyorum.Selamlar.
ne zerre kadar yapılan bir iyilik karşılıksız nede zerre kadar yapılan kötülük karşılıksız kalacaktır. buna inandığımız için.rabbim gerekeni yapacaktır..kutluyorum yüreğinize sağlık..saygılar
Allah şahit sözüm birdir,
Dosta bakan gözüm birdir,
Allah belasını versin.
"SELAMIN KAVLEN DİYELİM YİNEDE ÜSTAD ALLAH"A HAVALE EDELİM C.C ONUN ADALETİ ÇOK BÜYÜKTÜR BUNDAN KİMSENİN ŞÜPHESİ OLMASIN KALEMİNİZ DAİM OLSUN SELAM SAYGI İLE........."
DUYGUSELİ ASENA tarafından 6/10/2009 9:15:08 AM zamanında düzenlenmiştir.