Tutunmak mıydı dallarına sevginin? Neydi hayat? Neydi gönül yamaçlarına savrulan tohum? Sevgi çınarlarına konmak mıydı şahince? Şahin de sever miydi sahi? Neredeydi sevgi donanımlı yürekler? Hani açması beklenen sevgi tomurcukları ? Diriliş baharla mıydı, yoksa ölümle mi? Ya ölüm ilkbaharsa..? Hani, şair demiş ya;
"sevgi güzeldir gülüm güzeldir ölüm kadar yaşamak hazan bence ölüm ise ilkbahar"
Açılınca pencereler kumrular neden korkar? Neden gözlerinde taşır korkularını ...............................ceylanlar? Sevgi kuşanmaz mı kılıcını taştan yüreklere karşı? Yolu nereden geçer aşkın, bilen var mı? Bilen var mı mola saatini yüreğimin? Ah can, bir uzansa bana... Şu hayat anaforunda tutunacağım bir dal olsa... Aşk meşalesini yüreğimle ateşleyeceğim ya, ne fayda... Olur mu dersin? Dayanır mıyım karanlık yüreklerden aldığım yaralara? Dayanır mıyım zulmüne bu yalnızlığın? Aaah yüreğim... Bari sen susma..!
"sevgi güzeldir gülüm güzeldir ölüm kadar yaşamak hazan bence ölüm ise ilkbahar."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSMA YÜREĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSMA YÜREĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"tebriklerimi bırakırken sayfanıza usta kalem ben bu şiiri alır giderim burdan kaleminiz daim olsun fevkalade güzel dizeler yüreğinize sağlık a.e.o".........
sevgi güzeldir gülüm güzeldir ölüm kadar yaşamak hazan bence ölüm ise ilkbahar."
Bu güzel yürek hic susmasin,sevgide ölüm olmasin vuslat olsun,mükemmel siirdi yürek sesi sayfayi süslemis,tebrikler siire ve usta kaleme,sevgi ve saygilarimla..