(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gölgem... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gölgem... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Geç kaldım sayfayı keşfetmekte... Ama aşka, sevgiye, sevgiliye ve yalnızlığa söylenmiş en içten şiirleri buldum sayfanızda. Hepsi de çok güzeldi Sevgimle.
çocuklarını ve torunlarını benim yerime öp. ALLAH sizi başlarından eksik etmesin....şiirlerin susmasın kalbinizden çiçekler ve kuşlar eksilmesin..........
Ah be guldane kardesim ne gece gelsin nede gunduz sadece söylemen gereken su verebileceksen sevgime sevgini farketmez ha gece olmus ha gündüz... SaygılarımLa
Canım benim düşündüren..sürükleyen..her zamanki gibi anlamlı ve etkisi kolay kolay geçmeyecek bir şiir..kendi kendine sohbet havasında geçen içten bir anlatım olmuş..su gibi okunuluyor..öyle sade ve berrak..seni ve şiirlerini seviyorum bitanem..öpüyorum seni yüreğinden..sonsuz sevgilerimle..
bırak artık peşimi gündüz gözüne takip etme beni elalem içinde!
bari gece gel el ayak çekilince kimse görmeden gizlice
gülüyor bana alçak! -zaten ben hep senin içinde ne fark eder ha gündüz ha gece gündüz daha iyi bence bin an da olsa kurtuluyorsun ya benden işte!
Gölgeyle raks ve kendinle yüzleşme çok güzel bir anlatım ve anlamlı dizelerdi Sevgili Güldane beğeni ile okudum kutluyor saygılar ve sevgilerimi sunuyorum...
Esas gölgen peşini bıraktığı zaman sinsilik başlar. Gölgenin esası güneşin en aydınlığında sana sahip çıkar Aydınlık olduğu sürece, eğilse büğülse de Bütün ağırlığıyla bastığın noktadadır. bir başkasının gölgesine sığınsanda yine senin aklına uyacaktır. Senin gölgen hiç kaybolmasın Ağırlığı hissedilmektedir.
Güzeldi... Her zamanki gibi Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım,
Gölge ile savaşımı kazanmanın yolu güneşe doğru yürümekten geçer... Geceyi gündüz yapabilmekten , gündüz gibi yaşayabilmekten geçer... Yoksa gölge sadece alay etmekle bırakmaz kişinin yakasını Kutluyorum güzel çalışmasını sayın Güldane Dal 'ın..
Ama aşka, sevgiye, sevgiliye ve yalnızlığa söylenmiş en içten şiirleri buldum sayfanızda.
Hepsi de çok güzeldi
Sevgimle.