(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KATRAN KARASI GECELER ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KATRAN KARASI GECELER ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DUYGU YOĞUNLUĞUNDA KAYBOLDUM YANARDAĞ GİBİ BİR YÜREK VE GECE MENFEZ BULUP PATLAYAN DUYGULAR TAM HİSSEDEN VE HİSSETTİREN BİR YORUM KALEMİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK TEŞEKKÜRLER TEBRİKLER
Hüzün dökülmüş şarkı tınısında ve harika seslendirmeyle yüreklerde haz bırakan bir şiir okumanın hazzı ile ayrılıyorum üstadem sayfanızdan tam puanımı ve saygılarımı sunuyorum...
bölünecek yürek te kalmadı ki karanlığın yarenliğine. Şairem soyunmuş gecenin aydınlığına, günü olmayan sabahlara…….içimden geldi ve yazdım..............Deryaların devası köpüğü gibi duygu coşup akmış dizelerde....Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. Saygılarımla....
Canan hanım,uzun bir zamandır,şiirlerinizi okumak,kısmet olmamıştı.Yine aynı içtenlikle ve de samimi sözcükleri içeren dizeler le yazdığınızı gördüm. Şiirinizi beğenerek okudum.Kaleminiz daim,ilhamınız bol olsun,saygı ve sevgilerimle Erman Ulusoy
kıymetli bir hanım efendiden kıymetli bir şiiri hem okumanın hemde dinlemenin hazzını yaşadım sizi tanımak büyük bir zevkti canan hanım var olunuz eksik olmayınız
Sanat, hayatı daha iyi yaşanabilir kılmak için gereklidir. Toplumları daha iyiyi aramaya yiter. Gizem ve belirsizlik hayatın bilmecesidir. Bilmecenin çözümünde mutluluğun ve daha iyinin varlığına ümitlendiren sanattır. Sizin şiiriniz bir sanat ürünüdür… Tebrikler…