(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİMSİN BENİM (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİMSİN BENİM (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Milli Eğitim Bakanımız ve bütün Öğretmenlerimiz ve fedakâr veliler adına talebe yavrularımıza (öğüt'en sevgi) buketini onların haberi olmadan sizlere taktim etme ihtiyacını hisseden şair büyüğünüz olarak Dilerim önümüzdeki sınavınız gönlünüze göre geçer başarılar yavrularımız...
Çalış çalış,çalış YAVRUM...
Allah(cc) seni hoş yaratmış, Çalış çalış çalış,yavrum. Dolsun diye boş yaratmış, Çalış çalış,çalış,yavrum.
Bütün başarı ser'de dir, Azim ile sefer'de dir, Giz ne gökte ne yerde dir, Çalış çalış,çalış,yavrum.
Çalışan insan yıpranmaz, Çalışan (derin) bulanmaz, Muhtaç olmaz ve eğilmez, Çalış çalış,çalış yavrum.
İyi deee o bunu biliyormu....Nekadar kolay sahiplenmek bir okadarda benimsin deme cüreti göstermek her yiğidin harcı degil yüreginde ALKIŞLIYORUM..GÜLLER ATARAK ÜZERİNİZE....
unutma ki insanların buyuk bir cogunlugu tek kelimesini dahi bilmedikleri dillerde sarkilar dinler ve o sarkilari hic anlamadan etmeden severler. hatta kimi zman sozlerin tercumesine ulastiklari anlarda buyuk bir hayal kırıklıgı hissederler. halbuse dinledikleri parca kendilerinde bambaska intibalar uyandırmıstı, ancak ne olduysa gercekler kendi intibaları ile ortusmedi degil mi? simdi ne yapacaksın, senelerdir ayila bayila dinledigin parcanın aslında ne anlattigini ogrendin ve bu sende bir hayal kırıklıgı yarattı diye parcayi suclayacak mısın? sarkinin soz yazarı mi sorumlu yani bu hayal kirikligindan? yoksa bilip etmedigi, aslında tanımadıgı seylere duygularındaki yogunluk nedeniyle yukledigi deger nedeniyle aranacak br suclu varsa bulunmasi gereken de kisinin ta kendisi midir?
bu yuzden diyorum ki sana, sevgi anlasmak degildir. ancak anlasamamak sevginin sonunu pek ala getirebilir. bu yuzden birlikte oldugunuz insanları anladiginiz olcude sevmeye cabaladıgınız takdirde hayatınızda buyuk bir sevgisizlik hissedersiniz. insanların sizi oldugunuz gibi kabul edebilmeleri icin, once onları oldukları gibi kabul etmeniz gerekebilir. ancak bunun nasil da zoır oldugundan haberdarsindir mutlaka. onun için hemen sahiplenmeyin benimsin benim diye
NASIL DA DOĞRU BİR SÖZ HEP ÖYLE DEĞİLMİYİZ SAHPLENİRİZ HEMENCİK. BEN İSTEDİĞİM KADAR YEMİN EDEYİM O BİLDİĞİNİ OKUYORDUR DEĞİL Mİ? SEVGİMLE KALINIZ TEŞEKKÜRLER.
dizelere çok güzel yansımış bir gönül sesi tabiki insan sevdiyini başkalarıyla görmeyi istemez kendisinin olmasinı ister çok güzel bir anlatım kutlarım saygılarımla
Dilerim önümüzdeki sınavınız gönlünüze göre geçer başarılar yavrularımız...
Çalış çalış,çalış YAVRUM...
Allah(cc) seni hoş yaratmış,
Çalış çalış çalış,yavrum.
Dolsun diye boş yaratmış,
Çalış çalış,çalış,yavrum.
Bütün başarı ser'de dir,
Azim ile sefer'de dir,
Giz ne gökte ne yerde dir,
Çalış çalış,çalış,yavrum.
Çalışan insan yıpranmaz,
Çalışan (derin) bulanmaz,
Muhtaç olmaz ve eğilmez,
Çalış çalış,çalış yavrum.
Çalışmaktan usanma hiç,
Sâkin çalış yitirme güç,
Alın terin olsun övünç,
Çalış çalış,çalış yavrum.
Çalışmayan onur'un yer,
Sırt'ta yük sayar yatanı yer,
El açana el âlem ne der?
Çalış çalış çalış yavrum.
Ömer Çetinkaya çalış,
Çalışmaktır başta oluş,
(Ter) le olur zirve buluş,
Çalış çalış; çalış yavrum.