(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SİZDE Mİ SANDINIZ YOKSA....???? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SİZDE Mİ SANDINIZ YOKSA....???? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bizde sandık evet! sevdikmi dünya ondan ibaretmiş, ondan gayrısı bize ölümmüş sandık ama bu her ayrılık ardından yeni bir kavuşmaya kadar sürdü. tebrikler, yaşattı şiiriniz.
"Eğer aşka bir ceza verebilseydim Benim gibi onun da sevmesini isterdim"Demiş Orhan baba...Dha ne şiirler yazacağız kimbilir ama sevgi sandığınızın boş olduğuna pek inanmıyorum bu boşluk şiir icabı galiba...Benim şehirimin insanı sevgi doludur hele hele şairse sevgi sandığı tıka basa doludur.Teşekkürler ,tebrikler paylaşım için.
hep sanmaktı ummakdı biraz ama camn kırığı hayaller parçalarıyla yaşadık... ölürüm dediğimiz günün sabahında dört elle yeniden sarıldık hayata
sonra alıştık bu gidiş geliş nöbetlerine kanıksadık acıyı biriktirdiğimiz sevgi yüreğimizden çıkıp çevreyi kaplarken bizi anlamayanlara sevgisiz yaşayanlara acıdık yinede
hep öyle geçti onlar bize biz onlara üzüldük... ama dorusu sevmekti daima hayatı aşkı her şeyi sevmekti....
Bir çok aşkım oldu sandım.... Hepsi değerli hazinelerimdi.. Kızlar çeyiz biriktirdi, Ben,bolca sevgi...........
Hepsi için ağladım. Her başladığında yeniden doğdum, Her bittiğinde öldüm.
Şiirler yazdım,gittiklerinde, Öleceğime dair, Ama ölmedim.
Kah yerlerde süründüm, Kah dimdik ayakta... Aldandım......... Hepsinide sevgi sandım... Çok aradım bulamadım...
Hala, -sevgi sandığım- boş... Yıllar büyüttüde beni , Sevgiyle değil.........
Sahi....sizde mi sandınız yoksa.
Evet şiirinizde kendimi buldum tüm aşklarda olmasa da bazılarında ben de sizin gibi sandım şairem güzeldi ve tam puanı hak eden bir çalışmaydı kutluyor saygı ve sevgilerimi gönderiyorum Ankara'dan...
cilvenaz yüreklerin yüzsüz kırmızılarını taşıyan aç nefesli sahte ruhların sömürdüğü sevgi birikintisi denize dökülmüş Yine de burçlarından çekme sevi sancağını, hep asılı dursun…...........İçimden geldi ve yazdım........Sitem dağıtılmış yollara...... Çeyiz sandığı dolacaktır hem de büyükçe bir sevgiyle...... Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutlyorum. kaleminiz susmasın. Saygılarımla....
Kah yerlerde süründüm, Kah dimdik ayakta... Aldandım......... Hepsinide sevgi sandım... Çok aradım bulamadım...
Hala, -sevgi sandığım- boş... Yıllar büyüttüde beni , Sevgiyle değil.........
Güzel dizelrinizi gönülden kutluyoruz.. Maalesef, Çoğumuz aynı dertten muzdaripiz.. Kim istediği sevgiyi ve aşkı tam anlamıyla tadabilmiş ki.. Bu konuda hepimizin içinde bir ukde kalmıştır.. Bu yüzden Hayatımız hep keşkelerle dolu değil mi?.
aşktır...gelir aldatır bizi... nasıl güzel, nasıl eşsiz duygudur o ki sarar etinizi kemiğinizi... sizden içinize bir yolculuk başlamıştır...dünya size döner....derken... ya gider ya da siz olursunuz giden...durur dünya...hani daha az önce dönüyordu yaaa. öldüm sanırsınız...ve bir daha olmaz...yakalamaz beni bu ateş... zaman...o nasıl ilaçtır...ve kendinize şaşarsınız...aynı filmi yeniden seyretmek gibidir...ama her seferinde ilktir sanki... öncesi olmamıştır hani...yine aldatmıştır sizi... derken geçer zaman...sana yaptığı en büyük oyundur aslında...
aşka düşüp, aşkı düşünürken kendiden olmuş, adına hiç bir şey yapamamış ve son durağa yaklaşmışsındır...
bu sanırım insanın tabiatında var...her an dolu olsun isteriz gönül taslarımız...
ya boşalttıklarımız...!!!!!!!!!
yoktur aslında...doldurduğun kadar dolu kalmaktır aslolan...haaaaaaaaaa sakın kızma dostum...elbette ki bütün bunların içinde bile hani keşkelerine düştüklerimiz...
yanlış zaman...yanlış insan.....budur işte insana en çok koyan...
umutlar ve beklentiler büyük olursa karşıdan,hayal kırıklığı büyük olur. sevgi sandığımız heveslerdir belki karamsarlığa iten.sevgiyi anlayamadıkmı ne. hoş dizelerdi. saygılar sunuyorum.