(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AİRBUS 307 KANUNU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AİRBUS 307 KANUNU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hey gidi airbus üçyüz yedi, gidişin ve gelişin, sonra piste inişin, inemeyişin.....
korkuyorum, hasretimi yüklemeye sırtına, nefesimle oluşan intizar anaforundan nasıl geçeceksin bilemiyorum!
heybetli bir uçak korkma kanun korkma hasretini yükle sanki ne olacak..düşersede gidersede hasret biter nasıl olsa..kanadına gurban olurum ben en kötüsüne bindim Mısırdan geldim Türkiye ye..gerçi binerken biraz ürperdim ama inişimi görmeliydin....
Adnan ŞAHİN tarafından 6/1/2009 8:15:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
gidişin ve gelişin,
sonra piste inişin,
inemeyişin.....
korkuyorum,
hasretimi yüklemeye sırtına,
nefesimle oluşan intizar anaforundan
nasıl geçeceksin bilemiyorum!
heybetli bir uçak korkma kanun korkma hasretini yükle sanki ne olacak..düşersede gidersede hasret biter nasıl olsa..kanadına gurban olurum ben en kötüsüne bindim Mısırdan geldim Türkiye ye..gerçi binerken biraz ürperdim ama inişimi görmeliydin....
Adnan ŞAHİN tarafından 6/1/2009 8:15:56 PM zamanında düzenlenmiştir.