Kader neyse o olur Ne söylesek Yalandır İnsanoğlu dünyada Ümidiyle insandır
Baydere’den Tepeden Şiir Seli” isimli dinletim bu ve her Cuma gecesi TGRT FM “Yürüyen Merdiven” şiir programı içinde, 24-00 haberlerinden hemen sonra… Tüm gönüldostlarına sevgilerimle…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bayşiir'den...(1) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bayşiir'den...(1) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen çiçek gibidir biliniz ki şu kader Gün gelir poyraz gibi yıkıp dökerek eser. Sırrına akıl ermez ayakları baş eder Allah’ın yarattığı belki en sırlı eser.
Başarılarınla gurur duyuyorum benim abim. Seni tanımanın güzelliğine erişmenin hazzı var her daim bende.Ben de elimden geldiğince takip etmeye çalışanlardanım bilirsin.Bu hafta katılmayı da düşünüyorum.Rize'deki son günlerimi geçiriyor olmanın burukluğu,İstanbula gelip te seninle görüşecek olmanın mutluluğu karşısında gölgede kalıyor abi.İşin gücün rastgelsin der,seni Allah(c.c)'a emanet ederim.Kardeşinden sevgiler ve de saygılar...
bayşiir tebrıkler...duyuru kösesıne bende katılıyorum ama o kadar profeser varkı burda suıstımal edılır dıye korkuluyor.bır ara şiir kıtaplarını tanıttılar o da cabuk bıttı.saygılar.
Sevgili cinitas teşekkürler hukuğum ve diyaloğum olmayan dostum ve de sevgili asibebek, yüreğine sağlık ve hiç yorumsuz daha önce bir çok yerde kullandığım bir ifadeyi kullanacağım, tabii ki sen ve senin gibi yüreklerin nezdinde...! "İstanbul'da 50 şaire hitap etmektense *Hakkari'de 5 şiirsevere hitap etmeyi tercih ederim" Bu düşünce ve felsefemi destekleyen tavrına yürekten teşekkürler. "Bilmeyen ne bilir bizi, bilenlere selam olsun" Yunus Emre... Saygı ve sevgilerimle...
Gün gelir poyraz gibi yıkıp dökerek eser.
Sırrına akıl ermez ayakları baş eder
Allah’ın yarattığı belki en sırlı eser.