(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......AKILLI OLMALIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......AKILLI OLMALIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adnan bey Varlığınızla Sayfama uğrayıp Şiirimi ve şahsımı onurlandırdığınız için kalbi şükranlarımı sunuyorum lütfen kabul buyrunuz....... SAYGILARIMLA
Cemal bey Varlığınızla Sayfama uğrayıp Şiirimi ve şahsımı onurlandırdığınız için kalbi şükranlarımı sunuyorum lütfen kabul buyrunuz....... SAYGILARIMLA
Terkedip gidenler bir gün geri döneceini ve bıraktıkları sevgiliyi olduğu gibi bulamayacaklarıı bilmiş olsalardı acaba .ekip giderken kapı eşiğinde bin defa durup geri dönmezler miydi.
Evet güven bittiği zaman her şey bitiyor. Dönse de sevgili artık eski yerinde olamayacağını bilemiyor. Ne gözyaşları, ne yürek acıları terkettikleri için önemli olmuyor.
Umarım ayrılıkları düşünenler bu dizelerinizi okurlar.
Hüznlendirdiniz bizleri. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.
BIR PAPATYA TADINDA OKUDUM GUZEL MISRALARINIZI KUTLUYORUM YAZAN KALEMI............ YASEMIN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL MISRALARINIZA EN BEYAZINDAN UMUTLAR KADAR AK BIR DAHA KI GELISIME KADAR CICI BAKIN ONLARA SOLMASINLAR SEVGILER..............
Şair Recep Taşur kardeşime teşekkürler, güzel ve anlamlı dizelerdi.Bu şiiri heceye uygularsanız çok daha güzel olur, zaten hece şiirine yatkın bir kaleminiz var daha güzellerini yazacağınızdan adım gibi eminim genç şair kardeşimi ve değerli kalemini kutluyorum.Selamlar.
Daha akcıcı...daha hoş...
Sıkmıyor...çekiyor okuyanı...
Beğendim dost...Kaleminiz daim olsun...