(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
........FANİ DÜNYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
........FANİ DÜNYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhabalar değerli dostum , sizi ve beğeniyle okuduğum güzel şiirini yürekten tebrik ederim, yürek sesiniz haylı etkiliydi, yüreğinize sağlık şiirlerin daim olsun. temennilerimle... Saygilarimla.
ülkü hanim merhaba efendim cok tesekkür ederim evet malesef islerim yogun bu yüzden fazla yazamiyorum ben yazmasamda dostlarin siirlerini okumakta güzel saygilar selamlar efendim hoscakalin.
selam üstat elestirine tesekkür ederim güzel cevapti lakin insan oglu kendisi fani olmasina ragmen onu unutup dünyanin kimseye kalmayacagini düsünür bu dünya fani dostum der tabiki haklisiniz fani olan bizleriz:) saygi sevgi selamlarimla.
Oncelikle gecte olsa Babalar gununuzu ictenlikle kutlarim. Cok hos anlam dolu bir eser .okurken gulumsedim dun gece tum arkadaslar bir arada kisa kisa 60 li 70li yillarin muziklerini dinleyip soru yarismasina dondurup cocukluk ve genclik yillarimizi animsadik.Paylasim icin tesekkurler bizden sizlere selamlar ,sevgiler.
merhaba nilgün kardesim yorumuna candan tesekkürler bir araya gelip eski günleri yad etmissiniz geleceginde nese ve huzur icinde gecmesi dilegiyle ailece ailenize candan saygilar selamlar.
Beğendim ve kutlarım.
............................. Saygı ve Selamlar...