Seçme şansım olsaydı okyanusun derinliklerindeki huzuru seçerdim su yüzü öyle dalgalı ki yüzmek yoruyor çok... Alt-üst etmeye hakkım olsaydı Bunu çok rahat yapardım Ardımda koca bir orman yangını başlatarak Sükuneti seçerdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇE KAPANIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇE KAPANIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru bir yaklaşım sizin düşünceniz... İnsan oğlunun sığınağı ormanlar da dağlar da. Ama kendi içinde tehlikeleri hep oldu. Zaten şairler enteresan insanlar değil midir? Bir şeye bakarken hep bir "2. göz" ile görürler... Ben okyanusun derinliğini seviyorum... Bu imgeyi vermek istemiştim... Teşekkürler, saygılar..
Su yüzeyi dalgalı ama,okyanusun derinlikleri en mükemmel denizaltıyı bile bir kağıt gibi basınçtan eziyor. Yinede okyanusun derinliğini istiyorsan karışmam. Fikrine ve şiirine saygı duyarım.Başarılar...
hep insanoğlunu korumuş
okyanuslarsa,yutmuşşşş
şiir çok güzel,bendeki farkıda o
saygılarla.