(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
USANDIM BEN NAZLICAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
USANDIM BEN NAZLICAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayat anlam kazanmadı gönlümde, Bu karalı yazı varken alnımda, Hazana ermeden açtım soldum da, Yere yere usandım ben Nazlı can.
Derdimi sansürsüz anlattım sana, Lüzumlu lüzumsuz dinlettim sana, İnşallah gücenip küsmedin bana, Yora yora usandım ben Nazlı can
Acı eser bahar yeli dokunur, Sağanak olur gözlerinden dökünür, Oguzsoylum Yüreciğin yekinir, Göre göre usandım ben Nazlı can.
yine güzek bir çalışmaydı ustaca heceler dizilmiş.kutlarım hocam,bu güzel paylaşım için teşekkürler.emeğinize sağlık,kaleminiz susmasın,tebrikler,5 puan saygılar.
Şiir ölçü ve anlatım olarak güzel. Sadece birkaç yerde 6+5 duraklarında biraz problem var. Okurken siz de fark edeceksiniz. Şiir Anadolu insanının özünü anlatıyor. "Göre göre, Vura vura.." ikilemeleriyle başlayan nakarat dizeler harika olmuş. Kutluyorum. Selamlar, saygılar.
Acıyı ekmeğe bal niyetine, Süre süre usandım ben Nazlıcan, Bir yandan bakarak vaziyetine, Dura dura usandım ben Nazlıcan.
Konmaz oldu talih kuşu başıma, Kendim bile şaştım kendi işime, Her nesne dokunur oldu dişime. Kıra kıra usandım ben Nazlıcan. yine güzel ve anlamlı dizeler büyük ustadan kutlarım saygılar
yine bir yürek yangını.
yeni bir gönül esintisi.
ufuk açan bir yol gösteriş.
harika bir anlatım.
canlı ve sürekli bir ahenk.
sakin fakat kuşatıcı bir akış.
yürek bahçesinin yeni açmış çiçekleri
gönül bohçasının özenle biriktirilmiş duyuş örnekleri.
size, şiirinize, emeğinize, yüreğinize saygılar…
Tebrikler.
Teşekkürler.
Saygılar.