(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
M İ S A F İ R şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
M İ S A F İ R şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şarkı demişsin... Şarkının sözlerini siz yazın, nakarat zaten hazır; Gerisi mi ? Bak "Oktay ZERRİN" Üstad bestekarımız da hazır buralardayken yalvarıp yakarır mıyız yoksa o mübarek ellerine kapanır mıyız bilemem ama ortak bir çalışmanın altına imza atabiliriz gönül dostları olarak... GURUP ÇALIŞMASI olur. Olur mu olur... neden olmasın ?
gelsinde bir akşamlık olsun diyorsunuz yani,gelirse bırakırmısınız acaba? insan sevdiğini bırakır mı hiç? seviyorsak değer dimi?çok güzeldi ama kısa öz ve anlamlı,yürekten kutluyorum..akdeniz den selamlar...
Biz gerekeni yapmışız, isteğine bırakmışız. Fakat işin gerçeği bir geceyle veya bir kereyle başlamaz mı bazı olaylar ? Bir kereden bir şey çıkmaz deyipte; Sigara tiryakisi olduğumu anımsarım da hala söylenirim kendi kendime..." Kapıyı çarpıp çıksaydın ya be oğlum... Ne vardı yatıya kalacak.." diye.
Hem de çok güzel olur...