kırıntılarını toplamaktan sevap umduğumuz pötikareli bir sofra tadındaydı hayat umudumuzun bittiği yerde. ve hatta şavkı vururdu göğsümüze karanlık gecelerde. hiç tutamamıştık ellerinden, çünkü elleri yoktu hayatın. bir telaş içindeydi; ve, biz ancak eteklerinden kavrardık. derdik hep : " başka bahara kalsın... "
her sabah mahmur bir mahurla uyanırdık, ve hüzzam bir hüzündü demlediğimiz ayrı ocaklarda…
kavga için bilenmişiz biz. aç kapıyı bezirgan başı ! sözümüz bitmeden ve dinmeden yürek sızımız, geri dön/e/meyiz...
bu sahte gülüşlerden aşk dilenciliğinden puşt zulası işmarlardan tiksinen. yine biz... yine biz…
uzatıp ellerimizi aynı çiçeğe, bir kez olsun el ele tutuşabilseydik... ve tutuşturabilseydik bir kez olsun baharı işte o vakit; iyileştirebilirdik kanayan yaramızı...
kalsın bırak eğreti düşler, hepten yasak… kaç geceuykusuna satın aldığım mısralar da, varsın olsun benden ırak.
yoksa zaten yok muydun, hiç olmamış mıydın?... düş müydün...?
düşsen; karanlık gecelerde mavi bir ışık gibi görünen, yakar gözyaşım cihanı gözümden düşsen…
aşk mıydın yoksa ...? rahmet mi ...? bin yılda bir düşen iklimlere... - ki nemi kalmış toprakta. öpüyorum şimdilerde sen diye secdede…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yoksa hayat... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yoksa hayat... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yoksa yok muydun hiç hiç olmadın mı gönlümde...? .... Diye başlayıp...... ....
aşk mıydın yoksa ...? rahmet mi ...? bin yılda bir düşen iklimlere... - ki nemi kalmış toprakta. öpüyorum şimdilerde sen diye secdede… .... Diye bitiren şair, acaba ikilemdemidir yoksa?
Güzel sorgulamalar. Anlatım zaten harika sadece sormak geldi içimden affola. Tebrikler. SElam ve saygı ile.
yoksa hayat bir dayatma yanılma yansıma yada ışık kırılmasımıydı... sisler ondansa mühim değil bir hasretse nasıl yansın yürek derken biz yanmadık ki hiç bıraktık kadere geleceği ve secdede öptüğümüze can dedik...
çok güzel bir şiirdi seçkiyide haketmiş... sevgiler saygılar şair...
ey hayat ! aşk için gelmiş kavga için bilenmişiz biz. aç kapıyı bezirgan başı ! sözümüz bitmeden ve dinmeden yürek sızımız, geri dön/e/meyiz...
bu sahte gülüşlerden aşk dilenciliğinden puşt zulası işmarlardan tiksinen. yine biz... yine biz…
uzatıp ellerimizi aynı çiçeğe, bir kez olsun el ele tutuşabilseydik... ve tutuşturabilseydik bir kez olsun baharı işte o vakit; iyileştirebilirdik kanayan yaramızı...
kalsın bırak eğreti düşler, hepten yasak… kaç gece uykusuna satın aldığım mısralar da, varsın olsun benden ırak. Çok güzeldi Tebrikler yüreğine sağlık
aşk mıydın yoksa ...? rahmet mi ...? bin yılda bir düşen iklimlere... - ki nemi kalmış toprakta. öpüyorum şimdilerde sen diye secdede…
Berceste..... Muhteşemdizeler ve zaten başlı başına şiir olan final... Kaç kez okudum bilmiyorum. Çok güzel derin ve duyguluydu. Şiirin yüreğine kocaman tebriklerim. Sevgiyle dua ile...
yoksa zaten yok muydun, hiç olmamış mıydın?... düş müydün...? düşsen; karanlık gecelerde mavi bir ışık gibi görünen, yakar gözyaşım cihanı gözümden düşsen…
aşk mıydın yoksa ...? rahmet mi ...? bin yılda bir düşen iklimlere... - ki nemi kalmış toprakta. öpüyorum şimdilerde sen diye secdede…
tekrar tekrar okudum okumak zevkti
kutluyorum kaleminizi
yüreğinize sağlık.