Tut ki tuttum ellerini, Yakmayacak mı güneş bembeyaz tenleri Ya da boğulmayacak mı şu su birikintisinde Yaşam mücadelesi veren karınca? Ne fark edecek ki Bulutlar ağlamayacak mı Gözden ırak olan gönülden ırak olmayacak mı? Vazgeç… yok et düşlerinden beni!
Tut ki baktım gözlerine, Değişmeyecek mi mevsimler art arda Ya da gece olunca sönmeyecek mi hanelerin ışıkları, Yastığa gömülen yüzlerden yaşlar süzülse de? Ne değişecek ki Hangi umut yeşerecek ki Eteklerin zil mi çalacak adımı duyunca? Vazgeç… tüket umudun içinde beni!
Tut ki adın adımla anıldı Deli deli çağlamayacak mı ırmaklar lodosta Ya da yağmurda sırılsıklam ıslansa da Isınmayacak mı gönül, sevilenin sevdasıyla? Ne anıyorsun ki Hangi gözün diğerinden değerli ki Başında taç mı olacağım bu solgun halimle? Vazgeç… bir serabım ben, sorma beni!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VAZGEÇ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VAZGEÇ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tut ki baktım gözlerine, Değişmeyecek mi mevsimler art arda Ya da gece olunca sönmeyecek mi hanelerin ışıkları, Yastığa gömülen yüzlerden yaşlar süzülse de? Ne değişecek ki Hangi umut yeşerecek ki Eteklerin zil mi çalacak adımı duyunca? Vazgeç… tüket umudun içinde beni! ......... bazen vazgeçmek; ölümün diğer adı...AŞK her zaman gelmez ki...
Serap Hoca, harika olmuş şiiriniz. Biraz hüzünlenerek okudum.
Sevgilerimle.