(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GEL DE “VAY ” DEME… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GEL DE “VAY ” DEME… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
VAY diyelim şair,diyecek kadar olmuş doğrusu..İnce esprilerle dokundurmuşsunuz tel-tel...Tebrik ediyorum usta kaleminizi...Yürğinize sağlık diyorum..ESRA
dizelerinizi okurken ister istemez gülümsedim ve aklıma ''manda yuva yapmış söğüt dalına yavrusunu sinek kapmış gördünmü'' türküsü geldi... çok güzel işlemişsiniz vaayy denilecek o kadar çok şey varki lakin bunu dizelere dökmekte herkesin harcı değil...tebrikler şairem yüreğinize sağlık..sevgilerimle...
vay dememek eldemi değerli şairim.malesef toplumdaki dejenarasyon öyle büyük boyutlarda ki hepimiz vay da diyoruz,ah da çekiyoruz.toplumdaki bozulmayı öyle güzel anlatmış ki kaleminiz üstüne ne söylenebilir ki..evlat atasını bilmez,değerler unutulmuş,doğruluk malesef demode.kim daha çok üç kağıda meyilli ise revançta.aydınım diye geçinenler yada topluma bir şeyler kazandırması beklenenler kimin atına binmişse onun türküsünü çığırır olmuş vay halimize, vay ki vay yüreğinize sağlık çok güzel ve ustaca benzetmelerin yer aldığı bir şiirdi saygı ve sevgilerimle
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Vayyyy'ki hemde nasıl vayyyy!hayata dair ne varsa yansıtmış kalem yürekten sızanları.doğru söze ne denir?espirili olduğu kadar düşündüren gerçekten vayyy!halimize dedirten dizeler.kutluyorum yüreeğinize,kaleminize sağlık değerli dost kalem.selam.
Mutfakta zararlıymış satırlar, Terk eylemiş çifteleri katırlar, Kör görür, duymayanlar hatırlar, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Karakışta gün yazlardan sıcak, İpe değince eğilmiş nacak, Bir üfleme ile sönmüş ocak, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen. ...................................... Üstad döktürmüşsün yine Yüregine saglık... Kutluyorum..
Doğal vargıları alt üst eden eylemler bunlar.. Us,somutlanamayan nedenlrden kaynaklı açılımları şaşkınlıkla kavramaya çalışıyor. Bu koşullara ktlanan mekanlar da orada yaşamı kabullenenler de var demek ki. İroninin gizemindeki odak konuları anlamak elbette ki olası. Kutluyorum. Güzeldi.
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen. GERÇEKTEN VAYYY DEDİRDİ ŞİİR SEVGİLİ ŞİİR DOSTU...KUTLARIM...SEVGİLERİMLE..
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen
gerçekten bu işe gönlünü vermiş bilerek duyarak ve anlayarak yazdığını görüyorum sizin şiirleri okurken ben tek yönlü kaldığıma inanıyorum sadece duygu yüklüuyüm potansiyelim orda şiirde çok eksiğimin olduğuna inanıyorum kutlarım sizi siz dört sekizliksiniz dörtd dörtlük bile değil kutlarım yüreğinizi çünkü ömrünüzü buna şiire ve edebiyata adamışsınız bizse daha ne ki???hanımın ölümündeki duygu potansiyelini boşalmaya çalışıyordum ağzıma gözüme bulaştırdığımı hissetmeye başladım şiirlerini okurken.....şu anda tüm şiirleri yırtıp veya silip atmam gerek okumam gerek olduğunu anlıyorum şiiir beş dakikada yazılacak şey değil benim tüm şiirlerim hep anlık hemende bilgisayara kayıt ederim...herhalde birşeyler yapmanın zamanı geldi...teşekkürler şiirdostum...
Kazlar tilkiye kuyular kazmış, Kırk yıllık mülayim bir günde azmış, Hasta, doktora reçete yazmış, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Mutfakta zararlıymış satırlar, Terk eylemiş çifteleri katırlar, Kör görür, duymayanlar hatırlar, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Karakışta gün yazlardan sıcak, İpe değince eğilmiş nacak, Bir üfleme ile sönmüş ocak, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.....................yüreğin dert görmesin müthiş olmuş kutlarım
Şaşırma kardeşim şaşırma. Birgün tenbel akan ceyhan ırmağının yanından giderken, kenarından akışına bakmak geldi içimden. Kenara yaklaştığımda, suya yakın bir yerde seyip bir köpek ve bacaklarının arasında seyip bir kedi. Sarmaş dolaş uyuyorlar. Fotoğraf makinam yanımda olmadığı için cep telefonuyla çektim, istediğim gibi olmadı. O gündür bu gündür hiç bir şeye vay demiyorum. Harika bir çalışma sizi yürekten kutluyorum. Saygılarımla
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Durdu ŞAHİN ........./................./................ Sayın ŞAHİN, Bütün çarpıklıkları öyle sade bir dille anlatmışsınız ki. Bu sözlerin üstüne söz eklemek benim boyumu aşar.
Gönlünüz dert görmesin sağlık ve esenlik dileklerimle.
Dar günümde zorlukları aşardım, Gölleri yatağından taşırdım, Şu satırlara ben de şaşırdım, Gel de “vay” deme nasıl demezsen. değerli dostum çok keyifli bir şiir olmuş tebrik ederim...saygılarımla...
Arifler cehle paça kaptırmış, Bin doğruyu bir eğri saptırmış, Şeytan cimriyi mülke taptırmış, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Kılıçlar kılları kesmez olmuş, İlkbaharda açan güller solmuş, Âlimler çıldırıp saç baş yolmuş, Gel de “vay” deme nasıl demezsen.
Değerli Şair Dost, Dünyanın bin bir halini, sözcüklere değişmeceli anlamlar yükleyerek ustaca anlatmışsınız. Diğer şiirlerinizi de beğeniyle okudum. Paylaşımınız için teşekkür ederim. Sonsuz sevgim, saygım, selamlarımla.
Erdoğan Bakar tarafından 5/24/2009 11:36:04 AM zamanında düzenlenmiştir.