Bir bakışın sürgündeyim bilesin Sonu yok sahralarda kızgın güneşin altında Sensiz ve gölgesiz gözlerinden sürgün yedim Ey sevgili göresin
Neresi baş neresi son su dudaklarında Serap gözlerimde kaldı daldım sonsuzluğunda semanın Bayılırcasına kum taneleri savrulurken gözlerime Yarı kirpik arasından Seni hayal ettim Belki çöllerde imdadıma son kez olsun bir daha gelirsin diye Ama nafile gözlerinden sürgün yedim
Bir daha görüşmemek üzere bu dünyada Öylemi hayırsız sevgilim Ben yanayımda sen vuslatına er bari Çöl kumlarında öldü desinler. Âhiret.görüşmek üzere
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözlerinden Sürgün Yedim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözlerinden Sürgün Yedim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gelmeyeceksin hiçbir zaman dönmeyeceksin yüreğime, göremeyeceksin senin için parçalanan yüreğimi akan gözyaşlarımı olsun hiç bir şey için pişman değilim ben senin sevgini sevmek için söz verdim. Çocuksu kalbime geçirdiğimiz her anı, saniyeyi hatırlatacağım yıllar geçse de. Kayboluyorum sensizliğin dar caddelerinde dönüp duruyorum olduğum yerde anlatsam anlar mısın? Sensizliğin acısını hayır anlayamasın ve hiçbir zaman anlayamayacaksın anlatamayacağım ya da gözlerine bakıp da çaresizliğimi...vuslat kaldı ahirete....
Gelmeyeceksin hiçbir zaman dönmeyeceksin yüreğime, göremeyeceksin senin için parçalanan yüreğimi akan gözyaşlarımı olsun hiç bir şey için pişman değilim ben senin sevgini sevmek için söz verdim. Çocuksu kalbime geçirdiğimiz her anı, saniyeyi hatırlatacağım yıllar geçse de. Kayboluyorum sensizliğin dar caddelerinde dönüp duruyorum olduğum yerde anlatsam anlar mısın? Sensizliğin acısını hayır anlayamasın ve hiçbir zaman anlayamayacaksın anlatamayacağım ya da gözlerine bakıp da çaresizliğimi...vuslat kaldı ahirete....