(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ispat şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ispat şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
gene zor bir soru 3 yanlış hakkım var mı doğru yorumu bulana kadar bilmiyorum.ilişkilerde hatalar yaşanıyor ki güven sorgulanıyor.galiba biraz da gizli bir aşk kokusu var şiirde, en azından hissettiğim.ama yaşananlara dair hep pişmanlık. kendine öfkede var.yaşıyorsun. kurgu. gerçek bilemem bir müddet sonra rahatsızlık duygusu ağır basıyor.kendini yargılıyorsun.kavanozdaki aşk ise fermantasyona uğrar.. olsa olsa turşu olur.o da eski tadını vermez.diyorum ya zor şiirler... gerçek duyguyu bayağı arıyorum ve yazdığımdan da emin değilim, gene de.zor olduğu kadar keyifli bir kalemsin.sevgilerimle hoşçakal
Öylesine çırılçıplaktı ki aşk o günlerde....Soyunmuştu anadan üryan bana,ya da ikimize...Tüm doğrularımı bıraktırdı bir kenara,aklımı aldı belki de....Aşk....Ne çok üç doğrularımı götürdü bir yanlışın....Ama pişman oldum mu diye sor.....Olmadım....
çok, çok tuhaf hislere sürükledi beni.. şiir sanki etli kemikli karşımda.. inanılmaz bir devinimi var. canlı. ... yine ve yeniden kendime ispatlamalıyım olan biteni.. unutursam; hiçim. ... hayır..hayır! doğrular durur olduğu yerde; yanlışlarda sevilir, ter kokusu da.. ve hatta bağımlılık kertesinde. ... "tekrar tekrar söyledim bu ismi. ta ki su gibi, ekmek gibi.. Hak yahut Hu gibi dilime aşina olana dek"
saygımla.
incsoft tarafından 5/21/2009 8:06:27 PM zamanında düzenlenmiştir.
"her akşamüstü bir filmin fragmanında izleriz yaşadığımız sıradanlığı" demiş şair. Neyse ki şiirler var. Gökkuşağı gibi, her renk... Ansızın grileşen, ansızın kararan... Şiirler, susmayan, hep yeni kapılar açan, hayata, yaşamaya dair...
sussan bir türlü
susmasan bir başka
bağırsan bir türlü
içine hapsetsen avazını bir başka
ısırsan dilinden akan kanı yutsan bir türlü
tükürsen bir başka
ki duymuştum ve yazmıştım bir ara
"ağzında kötü bir tat varsa tükür gitsin"
sevgimle şair
Atticus Finch tarafından 5/22/2009 12:45:49 AM zamanında düzenlenmiştir.