Neden hep kaybetmeyi bekleriz Değer bilmek için Neden değer bilmeyiz hiç Kaybetmeden …
“ Seni Seviyorum “ demeye korkarız Oysa o nun için dağları deleriz Ne fayda kaybettiğinde ağlasan Ne fayda kendini bitirip Göz yaşlarını yağmur yapsan?
Ne olur sanki korkmasak Korkmadan söylesek sevdiğimiz Ne olur kaybetmeden bilsek değerini Ne olur İçimiz dışımız aynı olsa
Erkeklik mi bozulur Gururun mu kırılır be adam Sevdiğine sevdiğini söylemekle..
Neden mektubun en başına “ Seni Seviyorum “la başlarız Her çiçeğin üzerine Her hediyeye ufak bir kağıt iliştiririz “ Seni Seviyorum “ Bu mu sevgi Bu mu aşk
Yan yana iken kaç defa söyledin Kaç defa “ Seni Seviyorum “ dedin Gözlerinin taa içine bakıpta konuştun Caddede onca kalabalığa aldırmadan Kaç defa “ Seni Seviyorum “ dedin Söyle çılgın aşık Söyle deli yürek Söyle deli fişek.. Lafa gelince mangalda kül bırakmayan delikanlı Yüreği yanan sevdalı Kaç defa sımsıkı sarıldın durup dururken Kaç defa öptün aniden Sebepsiz ,bahanesiz? Yoksa gerek duymadın mı Gereksiz mi tüm bunlar Kaybedince ağlarız nasılsa Boş ver O zaman sabaha dek söyleriz “ Seni Seviyorum “ “ Seni Seviyorum “ seviyorum seni… Gizli gizli ağlar Yollanmayacak mektuplar yazarız Geçer aynanın karşısına haykırırız “ Seni Seviyorum “ “ Seni Seviyorum “ Seviyorum seni… Kim duyuyorsa bu vakit sevdiğini Şimdi söyle Çok mu zor sevdiğini söylemek Utanılacak gereksiz bi şey mi Yoksa olması gereken bir gerçek mi? O olmadan kimi seversin? Kime çarpar kalbin Söyle canıma can Olmadan sevdan neyleyim Gel dostum hep sevelim Her yerde her daim söyleyelim Çekinmeden korkmadan utanmadan Kalbimizin sesini dinleyelim Her şey için çok geç olabilir yarın …. “ Seni Seviyorum “ “ Seni Seviyorum “ Seviyorum seni..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVİYORUM SENİ.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVİYORUM SENİ.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Neden mektubun en başına “ Seni Seviyorum “la başlarız Her çiçeğin üzerine Her hediyeye ufak bir kağıt iliştiririz “ Seni Seviyorum “ Bu mu sevgi Bu mu aşk
aşkımızı sevgimizi de küçük küçük büyük göstermek isteriz sanırım.