(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"şimdi ne halt edeceksin oğlum" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"şimdi ne halt edeceksin oğlum" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hiç bir şey düşündüğümüz gibi olmadı...akşam telefonlaştık ve ikimizde birbirimize aynı şeyi söyledik..."yeniden deneme" fikri erken ve tehlikeliydi. daha çok yıpratmak vardı hisleri, aşkı sonsuza dek kaybetmek vardı.. biliyordık ki , siz sevdiğiniz sürece sevdikleriniz sonsuza dek sizindi ama birini bir kez kaybettiğinizde bir daha asla sizin olamazdı.
- "şimdi ne halt edeceksin oğlum" derim - hiç olmayacak halbuki - kendi yalanına inanırsın
bazen öyle inandırıcıdırki yalanın sen bile inanırsın ya boşver o da inansın bırak.. çok hoştu şiir.. tarzınızı beğeniyorum.. ayrıca bu haftasonu çanakkaledeydim.. güzelmiş memleketiniz..
......................................................kalakaldım yine öylece ,,gözüm o anlaması zor,bir o kadar kolay görünen dizelerde...........................................