güneş masum bir çocuk gibi doğar anadan üryan ve tertemiz masmavi bir deryadır ölü taklidi yapar deniz her sabah öyle bir memleket ki sarılmak yasak sevmek mubah
baklava helva lokum şiş kebap ucuz da sayılmaz hani sevmek bedava buralarda üstelik el sevap dokunmak ücrete tabi
ah Marmara Ege! Ak ve Kara Deniz! sevişmeyi albatroslara öğrettiniz de bize öğretmediniz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Aman Amanda! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Aman Amanda! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güneş masum bir çocuk gibi doğar anadan üryan ve tertemiz masmavi bir deryadır ölü taklidi yapar deniz her sabah öyle bir memleket ki sarılmak yasak sevmek mubah
baklava helva lokum şiş kebap ucuz da sayılmaz hani sevmek bedava buralarda üstelik el sevap dokunmak ücrete tabi
ah Marmara Ege! Ak ve Kara Deniz! sevişmeyi albatroslara öğrettiniz de bize öğretmediniz
aman Amanda! bozup da niyeti sokulma! sarılma!
aha bir mızrak kaldı gün batımına
tümüyle harika bir calisma bölmeye kiyamadim,,,sevmeyi ögreniriz elbet bizlerde birgün ,,mukemmel bir anlatim gec okumanin özrüyle cikiyorum sayfanizdan saygilar,,tam puan
sevişmeyi albatroslara öğrettiniz de bize öğretmediniz .......... niye ki? sevmeyi en çok "biz" biliriz ya ölesiye severiz ya da öldüresiye.. .. selamlar
amandaa amannnn can dostum neler yazarmışş:) aman ha kimse sevmesin, mızrak mı hançer mi bilmem zaten gün batımları çoktannnn ölü taklidi yapıyor, ben bile şiiri okumuş gibi yaptım son dizelere bakıp:))))) varol...çok iyi geldi bu şiir arkadaşım...sevgilerimle...
''Amanda Liiiirrr. Benim abim neler bilirrrrr...'' Bu kadar ip ucu yeter...:) Ehhh Celal abi be... Şiirde her akımı, her türlü beceriyi zorlayıp, konuşturuyorsun be abi... Şiirlerini takip edenler, ayrıca tiryakisi oldular(benim gibi).Bbak bunu esas söylüyorum...
Abi şiir(in) çok güzel... Sıkılmadan okuduğum e n d e r şairlerdensiniz... Bunu içten söylüyorum... Tebrikler doğrusu... Selam, sevgi ve saygılarımla efendim.... İsmail GÖKTAŞ
Kimbilir neler geldi geçti aklından, ki bu şiiri yazdın. Boş konuşmaz, boşuna yazmazsın bilirim. Gönlüne sağlık. Yine beğeniyle okudum. Daim sevgi ve selamlarımla Kardanadam.
Yani,şaşıyor kardanadam ağabeyim, doğanın bu kadar sarılgan, kültürün bu kadar doyurucu olduğu bir coğrafyada,yaşayanlar nasıl hep hasret çeker ve sonunda,gün batımına bir mızrak kaldığına şahit olur çaresizce... Maalesef,öyle ağabey... Şiirimizin,müziğimizin beslendiği duygu bu... "Ömürler geçiyor ağlaya güle..." Bu duyguyu işleyen başka şiirleriniz de var burada... Yine ne güzel yazdınız... Harikasınız... Sevgim ve saygımla...
Başka bir ustalık bu, hani bazen gülerken döveriz ya aslında balyoz gibi iner yumruklarımız da biz gülümseriz ve dövülen de gülümser mecburen.... İşte öyle bir şey... Tebrikler yürekten, var olsun yüreğiniz.
gülümseten dizelerdi bilmez misin şair bir zamanlar gözlerle yapılırdı aşk denizler bile dalgalara gem vururlardı sessiz yaşanan aşklara oysa şimdi herşey hormonlaştı iç çeke çeke aşk mektuplarıyla soyardık aşkı veren dizelerdi Tebrikler...
SEVGİLERİMLE...