(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
......Adamın Birisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
......Adamın Birisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birkaç defa üst üste başarıya ulaştığınızda, göze batacaksınız ve sizi baltalamaya çalışanlar olacaktır. O zaman sakın yılmayın! Yolunuza öncekinden daha büyük bir azimle devam edin! O kadar iyi yapmaya çalışın ki işinizi, birileri engellemek için ellerinden geleni yapmaktan geri kalmasalar, başarının görünmemesi için onu yok göstermeye çalışsalar da aldırmayın! Belki artık gündemde olamayacaksınız ama gönüllerde olacaksınız! İşinde ustalaşmaya çalışın!. Araştırın, öğrenin ve yenilikler getirme yollarını arayın! Yolculuğunuza yılmadan, bıkmadan, usanmadan devam edin! Daha iyisini yapmaya, daha daha iyisini, en iyisini...
sisede durdugu gibi durmuyor ki meret icilince bir sohbet bir muhabbet en sessizlerin bile düser cenesi ama raki sisesinde balik olmakta güzeldir hani)))) yüreginize emeginize size saygilar ,,,bu güzelligi gec okumanin özrüyle cikiyorum sayfanizdan tbkler,,
tumturaksız dilinde gece sefasıydı sözler anadan üryan dinleyen bir dinlemeyen bin pişman anlatırdı Osman
Adamın birisi yazar biz okuruz yüzü gülümsemeli:) Sarhoşun mektubu okunmaz derler Abisi, şiir dilini nasıl da çevirirsin mizahi ve yalın sözlü... İlahi söz perisin gelmiş yine şiir köşküne. Sevgimle ağbim, canımsın. Şiirle...
Gel de,"bütün tatlı şeyler yasaktır" sözünü hatırlama,ağabey... Bu bir yana,bence,yine hafızamıza kolay gelecek bir şiir olmuş bu... Fıkra deyince,içkili muhabbet deyince hatırlanacak türden... Harika... Sevgim ve saygımla ağabey...
içme derdi karısı fıkralar anlatacaksın yine aşağıdan yukarıdan abuk sabuk dinlemezdi adam şarap votka cin Tekirdağ rakısı
kafayı çekince teferruattı gerisi anlatırdı Osman sağlı sollu elmalı-armutlu kavun-kabak-bostan
tumturaksız dilinde gece sefasıydı sözler anadan üryan dinleyen bir dinlemeyen bin pişman anlatırdı Osman
bir kere içmeye görsün teferruattı gerisi
……… adamın birisi ............. ........... ............ :))))))))))))))))))))) celal abi sözlerin hepsi çok güzeldi bölemeden aldım hepsini güldüm güldüm:))))))))))) ama ders veren yerlerde harikaydı inceden ince kar yağar gibi tebrikler yüreğiniz saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
Ama güzel anlatır o osman, bir kere düştüyse şişenin dibine ne kaymakam kalır bilmediği ne vali, cumhurbaşkanı kankasıdır samimi:))) Güzeldir sarhoşun muhabbeti tefferruattır gerisi.... Tebrikler yürekten.
Saygı sevgi ve selamlarımla...