(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
myuasteamfian şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
myuasteamfian şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
myuasteamfian<<(baslik dikkatimi cekti, yazarsan sevinirim) bu siir gözümden kacmis bugün okudum..
Özlemeyi unuttum senden sonra yazmissin(özlemin ona dair oldugunu belirtmissin) bazı duygularımı yasamadan yasar oldum (ondan gayrisi bos ) yasamandan ölür oldum (onsuzlugun acisi) hasretın yuzunu optum(onda tanidigin hasretide sevmissin) her seye sırt dondum (ondan gerisi yalan) özlemeyı unuttum(özlemenin asaletini tattigin insan) sevgıyımı aldım yanıma nefretı onun onune ,(sevgi ile nefret bir arada barinirmi?)
bıraktım bakmayı <(cok güzel buraya yorum yapamadim sustum kaldim..)
unuttum o andan sonra gozlernı ozlemeyı unuttum <<demissin, yüregine saglik siire bu sekil yorum yapilacagini ilk sende gördüm ve yaptim Anlatilmak istenenler üstü kapali yazilinca icinde mücevher dolu kutuya benziyor bu kutuyu acabilmek marifet icini görebilmek ise göz ister, ama bunu acabilen ve görebilenler olmali yazan kadar okuyanda hissetmeli diyorum..
Siirlerde olmasa bizler duygularimizi neye döker de icimizi rahatlatirdik acaba? ve düsünüyorumda, siir yazmak okumak güzel ama siirlerin temelinde aci var hüzün var yeri geliyor öfke var, simdi burda siir yazmak güzelmi degilmi acilari cektirenlere aciyi bu sekil güzel yazmak acilari cektireninmi yoksa cekenlerinmi marifeti?
hmm bir muamma isde burasi cözemedim, cözemiyorum..
saol ablacıım ole actıınkıı sıııırıı tam manasııyla yuregıımıı dagladıın iste soylemeye gerek yok sen zekenla cozmussun olanıı bııtenıı hersey bununla ııbaret yalanıın arkasıında saklandıın yuregııme soz gecııremedıım ııste tsk sıızıınde kalemıınıız daim olsun sygııyla boynum kııldan ıınce
Özlemeyi unuttum senden sonra yazmissin(özlemin ona dair oldugunu belirtmissin)
bazı duygularımı yasamadan yasar oldum (ondan gayrisi bos )
yasamandan ölür oldum (onsuzlugun acisi)
hasretın yuzunu optum(onda tanidigin hasretide sevmissin)
her seye sırt dondum (ondan gerisi yalan)
özlemeyı unuttum(özlemenin asaletini tattigin insan)
sevgıyımı aldım yanıma nefretı onun onune ,(sevgi ile nefret bir arada barinirmi?)
bıraktım bakmayı <(cok güzel buraya yorum yapamadim sustum kaldim..)
unuttum o andan sonra gozlernı
ozlemeyı unuttum <<demissin, yüregine saglik siire bu sekil yorum yapilacagini ilk sende gördüm ve yaptim Anlatilmak istenenler üstü kapali yazilinca icinde mücevher dolu kutuya benziyor bu kutuyu acabilmek marifet icini görebilmek ise göz ister, ama bunu acabilen ve görebilenler olmali yazan kadar okuyanda hissetmeli diyorum..
Kalemin daim olsun!