(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEDENİM YOK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEDENİM YOK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ben bir meleğim gezegenler arası geçişte az tuzlu gözyaşlarında saklı kalmış düşlerde neden aramam cesur yürekli kalem şahında büyüsüne sarmıştır beni sadece rüyamdada olsa :)
çok güzel dizelerdi tebrik ederim ne demeli bilmem kısa öz ve duygulu bir anlatım yürekten gelen bir sesleniş hesapsızca sevmelerden biri daha ardına bakmadan sevdiğine ulaşmak herşeye rağmen onunla olabilmek gözlerde kaybolmak aşkı en masum haliyle yaşayabilmek saygılarımla gönül teliniz susmasın
bazen net olmak gerekir hayata, geç kalınmış olsada.. duyguları coşku anında aktarmak gerek haykırırcasına...ne kadar arsız olsada yürekler sevdiğinin adında masumlasır ... tesekkürler ...
nedenim yok seni sevmek için ne güneşin içimi ısıtması ne dertlerimden sıyrılmak ne de denizlerden dağlardan uçmak hesapsız çizilen bir rotaydı bu belki doğru belki şaştı engel koymak çok yanlıştı!!!!
NEDEN OLMAZ BAZEN...
AKARSIN DENİZİN ENGİN DERİNLİĞİNE...
KULAÇLARIN TUTUKLANDIĞI AN ANLARSIN BOĞULACAĞINI YA DA....
Yüreğinizden çağlayandan akan sular gibi duygu fışkırmış,yürekten ve içtenlikle yazılmış yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun,size bir demet kırmızı gül gönderiyorum kabul buyrun.
nedenim yok seni sevmek için ne güneşin içimi ısıtması ne dertlerimden sıyrılmak ne de denizlerden dağlardan uçmak hesapsız çizilen bir rotaydı bu belki doğru belki şaştı engel koymak çok yanlıştı!!!!
nedenim yok seni sevmek için ne hesapsızca yürümen ne bitmez nöbetler tutabilmen ne de korkularımdan koruyabilmen hayatın sonunu düşünmek şöyle dursun taa başından şaştın
sevgisizlik için de....