(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKIN ÇEKİMSER ÇEKİŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKIN ÇEKİMSER ÇEKİŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dahada geliştirip nesir olarak yazmanız çok daha okunası hale getirirdi yazınızı diye düşünüyorum. İmgeler ve betimlemeler çok çok zengin ancak, şiirsellik biraz geri planda kalmış.
Ey aşk seni nasıl cıkarıp atsam yüreğimden Nasıl anlatsam seni Ey aşık seni nasıl cıkarsam düşlerimden Nasıl yoketsem seni teşekkürler.... güzel yorumlarınıza...
DOLU DOLU İMGELER DUYGULAR USUL USUL AKACAK MECRASINI ARIYOR DEVAM ET YAZ MÜKEMMELSİN DAHADA MÜKEMMELLEŞECEKSİN UNUTMAKİ YAZMAK YÜREK İSTER BUDA SENDE KOCAMAN KUTLUYORUM
tacettin yıldırım tarafından 5/6/2009 9:02:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
:))) sabah sabah kendimi hayli yürekli hissettim..ne güzel sürpriz bu böyle :))) güzel yorumlarınıza teşekkürler.Dediğiniz gibi macerasını arıyor aslında varolan maceraları dökmeye çekimser kalıyor insan.. okundukça rota çizilevektir.... öykü tadında dostlukla ....
imgelerde çok zorlama var şiirin bütünlüğü bozulmuş.. bence şiir imge kadar duygudur da..beklemek lazım duygunun olgunlaşmasını ve sonra imgeler de gelir..
Bunlar benim saçmalıklarım :)) anlamamda zaten şiir yazmaktan... Hadi devam diyen arkadaşlara not düştüğüm hissiyatlarım :)) güzel yorumunuza teşekkürler...