(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMUR DA BANA FIRTINA DA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMUR DA BANA FIRTINA DA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana ait ne varsa yakıp yıktım kazanlarda Beni andıran herşeyi yasaklıyorum Anlamını kazanıyor artık herşey bitiyor sancılarım Anlamışsındır artık bensizliğin sebebini bilirsin artık Fırtınalar bana kopuyor ve sen bana ağlıyorsun...
Gitmelerin hüznü vardı,duygu doluydu.Kutlarım gönl dolusu güzel dizelerinizi ve sizi.
inanılmaz derecede güzel duygulu nutkum tutuldu adeta sözler yeter ne dizeler anlatmaya tam bir duygu seli tebrik ediyorum saygılarımı sunuyorum şiirlerinizin devamını bekliyoruz :))
Ve bu şehirde fırtınalar kopuyor Henüz gözyaşlarımada karışamamıştın Sakladım bilerek ve isteyerek Alıştım nasıl olsa gitmelere terkeyleyerek Gidiyorum ve bu şehirde fırtınalar kopuyor Bana ait ne varsa yakıp yıktım kazanlarda Beni andıran herşeyi yasaklıyorum Anlamını kazanıyor artık herşey bitiyor sancılarım Anlamışsındır artık bensizliğin sebebini bilirsin artık Fırtınalar bana kopuyor ve sen bana ağlıyorsun...
GÜZEL DIZELERDI YÜREGINE SAGLIK:::saygilar slm,lar...
Adı yok bir hüzün yayıldı içime.
Aşka değerini vermiş Şair.