(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Y şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yitik bi sevgi aradım bitmemiş öykülerde/ama sen hiç bilmeyeceksin... iyi şiir kutlarım GENE (SALP)İGÖRDÜĞÜNDE İÇİNDEN UFFFFF YADA OFF DEDİĞİNİ HİSSEDECEĞİMDEN EMİN OL BYY:))))))))
Güzel, duygulu ama bir o kadar da buruk sözler, Okuduk, önemli bulduk, değerli bulduk bizler, Zahmet ettiniz, zaman harcadınız, Bu sözlere tek diyeceğim var, T E B R İ K L E R.
savran tarafından 4/22/2007 12:10:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Uykuları alınmış gecelerin çocuğu oldum Ben kokladım toprağa düşen ilk yağmuru Uykusuz gözlerim verdi doğan güneşe kızıllığını Ve karanlığa uzanan ellerim. Hep boş döndüler Ama sen hiç bilmeyeceksin... Yaradana her yalvarışın bir günah için olmadığını.
Arkadaşımcım güreğine sağlık. Madem bu kadar güzel şiirler yazıyodun da neden bunca zaman bizi mahrum bıraktın. Şiirin bir kısmını aldım ama bütün olarak da çok hoş. Çekilen acılar ve her şeye rağmen ümit... Daha ne olsun. Kalemin daim olsun, sevgiyle kal...
bu şiirini çok sevdim yaff.